مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبرداد؛

حضور فعال ۹۰۰واحد تولیدی قزوین در نمایشگاههای داخلی و خارجی

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۲:۲۳
کد خبر: ۸۳۳۸۵۷
حضور فعال ۹۰۰واحد تولیدی قزوین در نمایشگاههای داخلی و خارجی
خانپور از حضور فعال بیش از 900 واحد تولیدی و صنعتی شهرک‌های صنعتی قزوین در نمایشگاههای داخلی و خارجی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اعلام این مطلب گفت: در 6سال گذشته با کمک این شرکت و به‌منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در 189 نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند.

خانپور اظهار کرد: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم نمودن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود.

وی افزود: از 189 نمایشگاه داخلی و خارجی، بیش از 900 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در 156 نمایشگاه داخلی و 33 نمایشگاه خارجی حضور داشتند که در کشورهای روسیه، آلمان، فرانسه ، ترکیه، کنیا، آلمان، اوکراین، مالزی، امارات، اندونزی، هند، عراق و افغانستان برگزار شده بود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، افزایش سطح فروش لحظه ای در فضای نمایشگاه ها، افزایش سفارش خرید مشتریان، تثبیت حضور شرکت در عرصه بازارهای داخلی و خارجی، جلب مشتریان جدید  و بالقوه، معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت ها از مهمترین دلایل حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاههای داخلی و خارجی است.

خانپور ادامه داد: در سالجاری این شرکت اعزام واحدهای تولیدی را به 130 نمایشگاه داخلی و 30 نمایشگاه خارجی در دستور کار خود قرارداده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به حمایتهای این شرکت از واحدهای تولیدی گفت: در این راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان ۵۰درصد هزینه های حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاههای  داخلی و خارجی را از سقف 10 میلیون ریال تا 100 میلیون ریال به عنوان تشویق و جذب واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آنها پرداخت می کند.

 

نظر شما
پرونده ویژه