استاندار قزوین:

حضور پرشور مردم، موجب تشکیل مجلسی مقتدر و کارآمد خواهد شد

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۹:۴۲
کد خبر: ۹۶۷۲۸۶
حضور پرشور مردم، موجب تشکیل مجلسی مقتدر و کارآمد خواهد شد
استاندار قزوین با حضور در پای صندوق رای از مردم خواست، اصلح ترین شخص را انتخاب کنند.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور روز جمعه ضمن حضور در شعبه اخذ رای مسجد محمد رسول الله شهر قزوین و انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: با حضور پرشور مردم در انتخابات یکبار دیگر حرکتی بزرگ در کشور شکل می‌گیرد و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه انتخابات، همیشه نقش مردم را در اداره حکومت نشان می‌دهد، اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی به خاطر اهمیت مجلس و ریل گذاری برای کشور از جایگاه بالایی برخوردار است و امام میزان را رای ملت و مجلس را عصاره فضایل مردم نامگذاری کردند.

جمالی پور گفت:ما باید با حضور پرشور در پای صندوق‌ها به اصلح ترین‌ها و بهترین‌ها رای دهیم تا بتوانیم در دوره آینده یک مجلس مقتدر، متعهد، عدالت محور و فساد ستیز داشته باشیم.

وی افزود: مجلس متعهد و توانمند در کنار سایر قوا بار مسئولیت مهم قانون گذاری را برعهده گرفته و کمک می‌کند کشور در شرایط امروز که دشمن همه ظرفیت را برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی بسیج کرده روی پای خود ایستاده و نظر و خواسته مردم را محقق کند.

استاندار قزوین با تاکید بر جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: غفلت از حضور در پای صندوق‌های رای می‌تواند خسارت بار بوده و موجب تشکیل مجلس ناکارآمد شود.

وی اضافه کرد: از آحاد مردم و جوانان و رای اولی‌ها دعوت می‌کنیم امروز پای صندوق آمده و اصلح ترین افراد را انتخاب کنند.

جمالی پور ادامه داد: خوشبختانه در قزوین با تایید صلاحیت کاندیداهای متنوع، ظرفیت برای حضور همه آحاد جامعه فراهم شده است و باید با انتخاب بهترین‌ها بتوانیم به تشکیل یک مجلس قوی و متعهد و تحقق آرمان های انقلاب کمک کنیم.

این مسئول در پایان گفت: امیدواریم مردم استان تا ساعت ۱۸ امروز در پای صندوق‌های رای حضور یابند و نقش خود را در مشارکت سرنوشت کشور ایفا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز