استاندار قزوین تاکید کرد:

ضرورت بستر سازی افزایش مشارکت های خیرین در پیشگیری و مقابله بیماری کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۸:۳۲
کد خبر: ۹۷۸۳۹۶
ضرورت بستر سازی افزایش مشارکت های خیرین در پیشگیری و مقابله بیماری کرونا
استاندار قزوین بر ضرورت بستر سازی افزایش مشارکت های مردمی و خیرین در راستای پیشگیری و مقابله بیماری کرونا تاکید کرد.
به گزارش برنا از قزوین، جلسه هم اندیشی خیرین استان در خصوص کمک به پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به ریاست جمالی پور استاندار قزوین در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.
 
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این نشست بر ضرورت بستر سازی افزایش مشارکت های مردمی و خیرین در راستای پیشگیری و مقابله بیماری کرونا تاکید کرد.
 
وی افزود: فرهنگ خیر اندیشی و نیک اندیشی در امور خیریه بین مردم نهادینه شود.
 
جمالی پور بیان داشت: بیماری کرونا ویروس مثل زلزله نیست که فقط یک استان یا شهری را درگیر کند و بیماری مسری است که نیاز به مراقبت جدی دارد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: برای مقابله با این ویروس همه پای کار بیایند و مشارکت گروه های جهادی ، خیرین و‌آحاد مردم برای ریشه کنی این بیماری ضروری است.
 
جمالی پور تاکید کرد: ارائه خدمات و مشارکت خیرین بصورت متمرکز و پرهیز از پراکنده کاری تحت مدیریت و نظارت دانشگاه علوم پزشکی باشد .
 
استاندار قزوین به « پویش نذر سلامت » اشاره کرد و گفت: مشارکت عموم شهروندان و خیرین در این نذر فرهنگی و در راستای کلیه خدمات مورد نیاز مردم ،توسط علوم پزشکی به صورت متمرکز ساماندهی شده و تمامی خیرین در این خصوص همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی افزود: در این رابطه چهره های ملی و استانی در حوزه های مختلف در این پویش خداپسندانه شرکت کرده و شهروندان و آحاد مردم را به این امر خیر دعوت نمایند.
 
استاندار قزوین در پایان یادآور شد: هرگونه اقدام  پیشگیرانه بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

نظر شما