طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در استان قزوین برگزار می شود

۱۳۹۸/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۷:۴۵
کد خبر: ۹۷۹۶۱۴
طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر در استان قزوین برگزار می شود
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ملی خدمات بشردوستانه با هدف کاهش فشار روانی و ترس احتمالی اعضای خانواده از بیماری کرونا در این استان اجرا می شود.

به گزارش برنا از قزوین؛ نادر میرزایی با بیان اینکه طرح ملی خدمات بشردوستانه از سوی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان اجرا می شود، افزود: با توجه به محدودیت‌های حضور فیزیکی در فضای اجتماعی خارج از منزل و ضرورت ممانعت از شیوع ویروس کرونا و در عین حال ارائه خدمات انسان دوستانه در راستای افزایش تاب‌آوری در شرایط جدید خانواده ها در جهت گذر از شرایط بحرانی، طرح ملی خدمات بشردوستانه در استان قزوین اجرا می شود.

 

وی ارتقاء سطح آمادگی و مقابله با ویروس کرونا با انتشار و انعکاس اخبار و فایل های آموزشی و حمایتی جمعیت هلال احمر در فضای مجازی را یکی اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: کاهش فشار روانی و ترس‌ احتمالی اعضای خانواده در جهت کمک به افزایش امید و نشاط اجتماعی و افزایش تاب آوری جامعه، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در منزل، اشتراک گذاری احساس کودکان و نوجوانان با انتشار و انعکاس جشنواره های نقاشی و خاطره گویی و مشارکت اعضا در فعالیتهای بشردوستانه و نهادینه سازی حس مسئولیت پذیری اجتماعی در اعضا با ورود به موضوع کرونا ویروس و پیامدهای آن از دیگر اهداف این طرح است.

 

میرزایی اظهار کرد: این پویش در هشت محور اعم از پویش ملی لبخند، پویش ملی با خانواده، پویش ملی هلال آماد و جشنواره فیلم و عکس بشردوستی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: جشنواره خاطره‌نویسی، جشنواره نقاشی، طرح ملی آوای وطن، قصه‌گویی تلفنی و تیم های سحر از دیگر محورهای مد نظر در این طرح است.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با تأکید بر اینکه این طرح در راستای تشویق مردم، جوانان و نوجوان به در خانه ماندن اجرا می‌شود، افزود: امیدواریم جمعیت هلال احمر با اجرای این طرح و ثبت و انتشار خدمات و رویدادهای بشردوستانه و امدادی اعضای جوان و داوطلب و رفتارهای بشر دوستانه هم وطنان عزیز باعث پیشگیری از بیماری کرونا و مهار زنجیره انتقال بیماری در استان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز