معاون سیاسی استاندار قزوین:

خیرین، حوزه بهداشت و درمان را در یابند

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۶:۲۰:۱۲
کد خبر: ۹۸۰۲۵۵
خیرین، حوزه بهداشت و درمان را در یابند
معاون استاندار قزوین گفت: خیرین، حوزه بهداشت و درمان را در یابند.
به گزارش برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار بیان داشت: میزان فراگیری ویروس نحس کرونا، بالاست و در بخش های مختلف تاثیرات منفی خود را گذاشته است و لذا نیازمند همراهی و همکاری تمامی بخشها است.

وی در ادامه بیان داشت: اقدامات دولتی و برنامه ریزی ها تماماصورت گرفته حتی نیروهای مسلح نیز به کمک این موضوع آمده است، اما فراگیری این موضوع نیازمند همکاری خیرین محترم می باشد.
 

حبیبی خاطرنشان کرد: بهترین و بالاترین خدمت و ایثارگری و انفاق، خدمت به سلامت مردم است.


وی از خیرین محترم درخواست کرد سلامت مردم را هدف قرار داده و مسیر کمک خود را در راستای کمک به سلامت و حوزه بهداشت و درمان قرار دهند.
وی افزود: استان ظرفیت های خوبی و خیرین نیکوکار و واحد های تولیدی متعدد دارد که می تواند بخش بهداشت و درمان را همراهی کنند. 


حبیبی در ادامه گفت: اتاق بازرگانی ، اتاق اصناف و اتحادیه ها در این بخش می توانند کمک کنند.


معاون سیاسی استاندار اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان جز دغدغه درمان نباید نگرانی دیگری داشته باشند و لذا باید همه و بویژه خیرین در راستای مسائل مالی کمک کنند.

 

حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی، شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۲۲۲۲۲۲۳۳ نزد بانک رفاه با عنوان حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین را به این مهم اختصاص و معرفی کرده است که خیرین می توانند کمک خود را فقط به آن حساب واریز کنند.


وی افزود: خیرین می توانند در خرید ماسک، لباس مورد نیاز پزشکی، تجهیزات پزشکی و کمک های نقدی همراهی و همکاری داشته باشند.


حبیبی گفت: توصیه می شود کمک ها بصورت متمرکز و فقط به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز گردد. 


معاون سیاسی استاندار قزوین در پایان خاطر نشان کرد: خیرین استان و هم استانی ها ، مردم ، کارمندان ، مدیران واحد های تولیدی و غیره نقش آفرینی کنند و همانند سایر صحنه ها رسالت خود را انجام دهند.

 

نظر شما