هشت واحد صنفی بدون پروانه در قزوین پلمپ شدند

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۴:۲۲:۳۴
کد خبر: ۹۸۱۱۱۷
هشت واحد صنفی بدون پروانه در قزوین پلمپ شدند
رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و تالارهای پذیرایی شهرستان قزوین گفت: هشت واحد صنفی بدون پروانه و عرضه کننده قلیان در شهر محمود آباد نمونه از توابع شهرستان قزوین با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و کلانتری مهروموم شدند.

علی عسگری گفت: برای مقابله از شیوع ویروس کرونا، سفره خانه‌ها و چایخانه‌های شهرستان به صورت خودجوش تعطیل شده‌اند تا از شیوع بیشتر این بیماری در سطح شهرستان جلوگیری به عمل آید.

 

این مسئول افزود: به دنبال شیوع این ویروس، به تمامی رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی شهرستان، موارد پیشگیری و بهداشتی در قالب یک پوستر و بنر ارسال شد تا ضمن نصب در محل کسب به رعایت آنها ملزم باشند.

 

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور پیشگیری از گسترش آن، گشت‌های مشترکی با همراهی اداره نظارت بر اماکن عمومی و اتاق اصناف مرکز استان صورت گرفته و به تخلفات موجود با جدیت رسیدگی می‌شود.

 

عسگری بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی قزوین، موضوع را به شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز