حمایت از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی آسیب دیده از کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۲:۱۱
کد خبر: ۹۸۵۶۵۴
حمایت از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی آسیب دیده از کرونا
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با توجه به بخشنامه ابلاغی، باشگاه‌ها، مجتمع‌ها و اماکن ورزشی استان که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

به گزارش برنا از قزوین، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: این حمایت‌ها در قالب برقراری بیمه بیکاری برای باشگاه‌ها و مربیان ورزشی، استمهال پرداخت هزینه‌های انرژی مصرفی و حق بیمه سهم کارفرما، دریافت نکردن اجاره بهای سه ماه آخر سال گذشته و غیرهصورت می‌گیرد.

علایی مقدم گفت: بعد از شیوع کرونا بیش از ۵۰۰ مکان ورزشی شامل استخر، باشگاه، سالن، مجتمع ورزشی و ... فعالیت خود را به صورت خودجوش یا با تاکید ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تعطیل کردند.

وی با اشاره به دستورالعمل اداری مشترک میان معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی برای برقراری بیمه بیکاری مشاغل ورزشی، گفت: باشگاه‌های ورزشی و مربیان استان قزوین که در سال ۹۸ بیمه تامین اجتماعی بوده‌اند، می‌توانند جهت دریافت و برقراری مقرری بیمه بیکاری اقدام نمایند.

این مسئول افزود: درخواست کنندگان می‌توانند به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir مراجعه کرده و درخواست خود را با بارگذاری مدارک ثبت کنند.

وی با اشاره به زمان شروع به کار اماکن و مجتمع‌های ورزشی استان، گفت: طبق تقسیم بندی صورت گرفته از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل و اماکن ورزشی استان باید از ابتدای اردیبهشت ماه فعالیت خود را با رعایت تمامی مقررات و موازین بهداشتی آغاز کنند ولی باید منتظر اعلام نظر قطعی ستاد کرونا در این زمینه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز