استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت استفاده از همه ی ظرفیت ها برای گرامیداشت ارزش های انقلاب و دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۵۰۰۵
ضرورت استفاده از همه ی ظرفیت ها برای گرامیداشت ارزش های انقلاب و دفاع مقدس
استاندار قم بر ضرورت استفاده از همه ی ظرفیت ها برای گرامیداشت ارزش های انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان قم طی سخنانی با اشره به در پیش بودن سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه اظهار کرد: مردم قم نقش چشمگیری در برهه های مختلف انقلاب اسلامی و  دفاع مقدس از جمله آزادسازی خرمشهر داشتند.

 وی با اشاره فعال سازی کمیته های مختلف این ستاد اظهار کرد: در برنامه ریزی ها باید جایگاه ویژه و بین المللی قم در نظر گرفته شده و از همه ی ظرفیت های استان در این راستا بهره گرفته شود.

سرمست با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در آبان ماه امسال افزود: برنامه هایی که در قم اجرا می شوند بازتاب ملی دارند و این مراسم نیز به صورت ویژه و باشکوه برگزار خواهد شد.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه فراموش کردن تاریخ توسط مردم موجب آسیب و لطمه به آن ملت ها می شود گفت: ملت بزرگ ایران از آزمون های بزرگی عبور کرده است که این رویدادها بایستی در تاریخ ثبت و به آیندگان منتقل شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا، محدودیت در برگزاری مراسم گرامیداشت مناسبت های مختلف را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: بایستی از ظرفیت فضای مجازی برای زنده نگه داشتن و انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید استفاده شود.

وی همچنین با بیان اینکه در بحران کرونا همه ی کشورها با یک معیار واحد قابل ارزیابی هستند بیان کرد: در این قضیه مشارکت اجتماعی، مدیریت بحران و تاب آوری کشورها مورد سنجش قرار خواهد گرفت و جمهوری اسلامی ایران می تواند به الگویی برای مقابله با این بیماری تبدیل شود و تا به اینجا ضمن رسیدگی به امور بهداشتی، توانسته ایم توسعه ی اقتصادی کشور و تامین مایحتاج مردم را محقق کنیم.

نظر شما