استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت تخصیص بودجه به پروژه های با قابلیت بهره برداری تا پایان سال

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۸۱۲۷
ضرورت تخصیص بودجه به پروژه های با قابلیت بهره برداری تا پایان سال
استاندار قم با اشاره به لزوم تسریع در تکمیل پروژه های استان بر ضرورت تخصیص بودجه به پروژه های با قابلیت بهره برداری تا پایان سال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در  سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به وضعیت بودجه‌ای کشور و تاثیر  آن در منابع استانی، اظهار کرد: مدیریت کشور به پشتوانه منابع قابل اتکا میسر می شود و مسئولین و دولتمردان در این تلاش برای مدیریت منابع هستند.

استاندار قم کاهش بودجه استان ها  علی الخصوص بودجه استان قم در سال 99  را مورد توجه قرار داد و افزود: هنر مدیریت در شرایط کنونی کشور، اولویت بندی نیازها و تخصیص بودجه بر اساس شاخص های ضروری در استان است.

وی با تاکید بر لزوم شتاب به روند پیشرفت پروژه های در دست اجرا در استان، ادامه داد: 20 پروژه اولویت دار که تا پایان سال قابلیت اتمام دارند، مشخص شده که برای به نتیجه رسیدن برخی از این پروژه‌ها می‌توان از منابع سیار و متمرکز استفاده کرد.

استاندار قم به تکلیف هر یک از دستگاه های اجرایی استان در تعیین پروژه شاخص در دستگاه ذیربط اشاره و تصریح کرد: پیگیری مدیران هر دستگاه در سهم بری از منابع استانی و ملی و به اتمام رسیدن پروژه نقشی اساسی دارد.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان در خاتمه به  نقش تک شهرستانی بودن قم در جذب اعتبارات  تاکید و خاطر نشان کرد: پیگیری و اهتمام مدیریت استان در رفع این مشکل در سطح ملی است و این موضوع یکی از راهکارهای اساسی در افزایش بودجه های استان قم خواهد بود.

نظر شما