استاندار قم:

خادمان آستان های مقدس در کنترل کرونا نقش ویژه ای داشتند

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۹۰۹۶
خادمان آستان های مقدس در کنترل کرونا نقش ویژه ای داشتند
استاندار قم با تأکید بر این که خادمان آستان های مقدس در کنترل کرونا نقش ویژه ای داشتند، گفت: خدام حضرت معصومه(س) و جمکران با رعایت اصول بهداشتی و عملکرد صحیح خود برگ دیگری از خدمت را رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در مراسم آغاز «جشن های ستاد مردمی دهه کرامت» که در صحن حضرت صاحب الزمان(عج) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا و ایجاد محدودیت ها، در سایه تلاش عزیزان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع و تولیت های آستان مقدس مبنی بر رعایت اصول بهداشتی نوع دیگری از خدمت برای اهل بیت(ع) و کریمه اهل بیت(ع) را رقم زده شد.

استاندار قم افزود: من در جریان هستم که خادمان حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با وجود این که در این ایام محدودیت هایی در اماکن مقدس داشتیم، اما جانانه و فداکارانه تلاش کردند که زمینه های رعایت اصول بهداشتی را برای زائران فراهم کنند که به عنوان خادم شما خادمان حضرت معصومه(س) باید تشکر ویژه داشته باشم.

وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه با تمام تلاشی که همه عزیزان و مردم شریف و فهیم استان داشتند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و همچنین خیرین سلامت و گروه های مردمی و جهادی که در کنار ستاد بحران کرونا بودند به وضعیت نسبتا خوبی رسیده ایم.

سرمست با اشاره به این که دامنه شیوع بیماری گسترده بود و نگرانی داشتیم که این بیماری به این سادگی کنترل نشود، خاطرنشان کرد: اما در استان یک نوع همدلی را شاهد بودیم و با یاری و همکاری و رعایت همگانی در شرایط کنترل بیماری قرار داریم و روند نزولی بستری بیماران ادامه داشته است.

وی بیان داشت: متأسفانه وضعیت و شیوه گسترش این بیماری مشخص نیست و در برخی استان ها با وجود این که وضعیت سفید داشتند، امروز به وضعیت قرمز رسیده اند بنابراین باید تلاش کنیم که روند بیماری سیر نزولی داشته باشد و بتوانیم زمینه سلامتی و نجات همه شهروندان را با استعانت از خداوند منان ودعای خیر بزرگان به ثمر بنشانیم.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز به عنوان روز دختر نام گذاری شده است و باید به همه دختران این مرز و بوم و شهر قم تبریک بگوییم و انشاءالله دختران عزیز این سرزمین الگوی خود را حضرت معصومه(س) قرار بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز