برگزاری چهارمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم

۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۱۴۳۰
برگزاری چهارمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
دبیر اجرایی جشنواره شمیم ریحان گفت: چهارمین جشنواره استانی شمیم ریحان به مناسبت دهه کرامت در سالن کرامت استانداری قم و باحضور مسئولین عالی رتبه استان به انجام رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دانیال اناری اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره شمیم ریحان در دهه کرامت همراه با تجلیل از دختران برتر در سالن کرامت استانداری قم به انجام رسید.

وی عنوان کرد:  این جشن با حضور استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و مسئول امور بانوان جمعی از خانواده های شرکت کنندگان در این جشنواره برگزار و در 14 شاخص و از ۱۴ دختر برتر استان تقدیر به عمل آمد.

دبیر اجرایی جشنواره شمیم ریحان ابراز کرد: بهرام سرمست استاندار و صدیقه صدیق مدیرکل محترم امور زنان به عنوان سخنرانان ویژه در این جشن ضمن تبریک روز دختر و میلاد حضرت معصومه س و امام رضا ع از جایگاه ویژه دختران در اجتماع سخن گفتند .

اناری افزود: تاریخچه چهارساله جشنواره شمیم ریحان و تاثیرات این جشنواره در شناسایی دختران نخبه استان و بهره گیری از توانمندی منتخبین در شورای مشورتی توسط صدیق ارائه شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پشتیبانی دفتر امور زنان و خانواده از مشارکت اداره ورزش و جوانان تشکر کرد و ابراز امید داشت؛ در سال های آینده نقش این اداره به عنوان متولی امور جوانان پر رنگتر از هر سال باشد.

دبیر اجرایی جشنواره شمیم ریحان ضمن تشکر از عوامل اجرایی مجمع جوان ستایشگر آقایان محسن خداپرست ، علی رحیمی آرا و خانم ابرقویی  از جمع داوران این جشنواره استاد محمدرضا شاهمردی ، سرکار خانم سارا سادات رباط جزی ، سمیرا یکه تاز ، دکتر ناهید خانبابایی ، دکتر سعیده فتاحی ، هدیه حیدری ، سمانه خلف زاده ، مریم داورپناه ، سکینه فلسفین و آقایان هادی علیایی ، سید مهدی حسینی و محمد مصباحی و از مشاور امور داوری و طراحی روند بررسی سرکار خانم دکتر سعیده مصافی تقدیر کرد و افزود در چهارمین سال این جشنواره هماهنگی ها و همراهی دفتر امور زنان و خانواده بی نظیر بود.

دانیال اناری در پایان خاطر نشان کرد:  جشنواره شمیم ریحان در آستانه برگزاری در سطح ملی قرار دارد و به زودی زمینه های لازم برای برگزاری در سطح ملی فراهم خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز