ابراز نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم؛

فقط ۶۰ درصد مردم قم از ماسک استفاده می‌کنند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۳۱۱۶
فقط ۶۰ درصد مردم قم از ماسک استفاده می‌کنند
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه متاسفانه روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در سطح کشور مشهود است گفت: در قم هم اگر همین روند ادامه یابد شاهد مشکلات و آسیب های بسیاری خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا قدیر ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم، با بیان اینکه متاسفانه روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در سطح کشور مشهود است اظهار کرد: در قم هم اگر همین روند ادامه یابد شاهد مشکلات و آسیب های بسیاری خواهیم بود.

وی بیان کرد: تمامی استان ها و شهرستان های همجوار قم در مرز هشدار و یا به رنگ قرمز در آمده اند و نگه داشتن استان قم به رنگ زرد تنها به کمک و همراهی ‌و همدلی مردم میسر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم افزود: استفاده از ماسک باید به صورت یک الزام نهادینه شود و در حال حاضر فقط ۶۰ درصد مردم قم از ماسک استفاده می کنند، اگر این عدد به ۹۰ درصد برسد دیگر نیاز به اعمال بسیاری از محدودیت ها نیست.

وی اذعان کرد: انتظار است که همه نهادها و سازمان ها و به ویژه مردم عزیز وظایف خود را در راستای مقابله با بحران کرونا ایفا کنند و مدیریت این موضوع فقط به عهده دانشگاه علوم پزشکی نیست

 

نظر شما