استاندار قم درگذشت پدر سردار اسماعیل صادقی را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۷:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۳۹۵۶
استاندار قم درگذشت پدر سردار اسماعیل صادقی را تسلیت گفت
در پی درگذشت حاج ابراهیم صادقی پدر سردار شهید اسماعیل صادقی، استاندار قم با صدور پیامی فقدان این پدر شهید را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست با صدور پیامی درگذشت پدر سردار شهید اسماعیل صادقی را تسلیت گفت و افزود: خبر درگذشت مرحوم حاج ابراهیم صادقی پدر بزرگوار دلاور مرد دوران حماسه و ایثار، شهیدوالا مقام سردار شهید اسماعیل صادقی ، موجب تأسف و تأثر شد.

ایثارگر بزرگواری که در دفاع از کیان اسلامی، از بهترین و ارزشمندترین سرمایه های خود گذشت و بدون شک نام و یاد جاودانش به عنوان الگوی صبر و حماسه برای همیشه در صفحه زرین سراسر حماسه و سرافرازی مردمان این سرزمین می درخشد.

سرمست در این پیام، "ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی و آرزوی صبر و اجر جزیل برای شما خانواده معظم و بازماندگان معزز"، ابراز امیدواری کرد "روح بلند آن پدر فداکار و انقلابی در جوار ارواح طیبه فرزند شهیدش، مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی باشد".

پدر سردار شهید «اسماعیل صادقی» فرمانده ستاد لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بر اثر کهولت سن و بیماری، در قم دارفانی را وداع گفت و روح بلندش پس از تحمل سال‌ها فراق، به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این پدر انقلابی و ایثارگر امروز در زادگاهش روستای بیدهند قم تشییع و خاکسپاری شد.

سردار شهید اسماعیل صادقی فرمانده ستاد لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بود که ۲۹ اسفند سال ۶۳ در عملیات بدر بر اثر اصابت ترکش به سر به شدت مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان، به شهادت رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز