رئیس جمعیت هلال‌احمر:

نیازمند کمک خیرین برای بهسازی ناوگان هلال احمر هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۴۷۷۲
نیازمند کمک خیرین برای بهسازی ناوگان هلال احمر هستیم
رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان اینکه به دلیل بودجه کم جمعیت هلال‌احمر و تحریم‌ها، ناوگان لجستیکی فرسوده است، گفت: به دلیل مشکلاتی که وجود داشته به مشارکت و همراهی خیرین بیش از گذشته نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، کریم همتی در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات مرحوم ایرانی در قم، با قدردانی از خانواده ایرانی که عهده‌دار ساخت این بنا شده‌اند اظهار داشت: با توجه به اینکه بضاعت دولت کم است و جمعیت هلال‌احمر نیز توان کافی در اجرای چنین طرح‌هایی را ندارد، امیدواریم خیرین به کمک ما شتافته و از حمایت‌های مادی و معنوی‌شان برخوردار باشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: در چند ماه گذشته با توجه به وضعیت بحرانی کشور، کمک‌های خوبی از سوی دولت اتفاق افتاد، اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشته به مشارکت و همراهی خیرین بیش از گذشته نیاز داریم.

وی با اشاره به وضعیت اتوبان قم- تهران نیز تصریح کرد: این اتوبان، از جمله پرترددترین جاده‌های مواصلاتی در سطح کشور است و اقدام خیر در ساخت پایگاه می‌تواند به بسیاری از مردم در جاده کمک‌رسانی کند و کار بزرگی به شمار می‌رود.

همتی با بیان اینکه ایران، کشوری حادثه‌خیز است و ما نیاز به آمادگی بیشتری در مواجهه با حوادث و اتفاقات مختلف در مسیر خدمت‌رسانی داریم، عنوان کرد: طبق قانون جدید بحران، تکالیف بسیار زیادی بر عهده هلال‌احمر گذاشته‌شده و رسالت ما سنگین‌تر از قبل است و باید اقدامات گسترده‌ای را به نتیجه برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل بودجه کم جمعیت هلال‌احمر و تحریم‌ها، ناوگان لجستیکی فرسوده است، ازاین‌رو حضور خیرین و کمک‌های مردمی می‌تواند بخش زیادی از اهداف و برنامه‌ها را تحقق بخشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ابراز کرد: در سال‌های گذشته در حوزه آموزش و امداد، اقدامات مهمی انجام و آمادگی لازم در بسیاری از نیروها فراهم‌شده است که خود ظرفیتی مهم در مواجهه با بحران‌هاست.

همتی عنوان کرد: قم دارای جایگاه ویژه‌ای در کشور است و در جهت خدمت به زائران و مردم قم، همه تلاش خود را در رفع مشکلات هلال‌احمر استان قم به کار گرفته‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز