نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در مسجد مقدس جمکران

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۸۱۸۴
نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در مسجد مقدس جمکران
مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران از نظارت مستمر بر عملکرد بخش های داخلی این مکان مقدس بر اساس دستور العمل های تدوین شده توسط وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالقاسم شربتی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در اولویت برنامه ریزی های این مکان مقدس قرار دارد، اظهار کرد: بر این اساس برای هر مجموعه چک لیست هایی تهیه شده که بر اساس آن وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف مسجد علی الخصوص بخش هایی که ارتباط مستقیم با زائران دارند به صورت مستمر مورد بازرسی و ارزیابی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: سلامتی زائران و خادمان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نسبت به رعایت کامل پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی حساسیت ویژه ای داریم؛ لذا با هدف ایجاد شرایط مناسب بهداشتی و حفظ سلامتی ارادتمندان به ساحت مقدس مهدوی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه این بازرسی ها به صورت هفتگی در این مکان مقدس در حال اجراست و نتایج حاصله به اطلاع مدیران هر بخش رسانده می شود، ابراز کرد: مدیران بخش های مختلف نیز در صورت مشاهده نواقص احتمالی در رعایت پروتکل های بهداشتی موارد را در اسرع وقت اصلاح می کنند و پس از آن بازدید مجدد از آن بخش ها انجام می شود.

شربتی در پایان خاطرنشان کرد: به حمدالله خادمان مسجد مقدس جمکران اهتمام ویژه ای نسبت به رعایت دستور العمل های بهداشتی دارند و در تلاش هستند تا فضای معنوی این مکان مقدس را در بهترین شرایط ممکن جهت بهره مندی مشتاقان و شیفتگان به حضرت ولیعصر (عج) مهیا کنند.

 

نظر شما