مدیر پژوهش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم خبر داد

اختصاص سالانه ۱۰۰ میلیون تومان به منظور برنامه های پژوهشی در موسسه طلوع مهر

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۴۲۱۹
اختصاص سالانه ۱۰۰ میلیون تومان به منظور برنامه های پژوهشی در موسسه طلوع مهر
مدیر پژوهش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان اعتبارات موسسه برای حوزه پژوهش هزینه می شود و در سه تا چهار سال اخیر بیش از ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حوزه پژوهش اختصاص داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمودی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ارتقا برنامه های پژوهشی گفت: این موسسه به موضوع تولیدات پژوهش محور تاکید داشته و همانند دیگر دانشگاه ها در حوزه تولیدات پژوهشی در بخش های مختلف عمل کرده است.

 

مدیر پژوهش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم گفت: برگزاری کرسی های علمی یکی از دستاوردهای این موسسه بوده که همواره به آن تاکید و برگزار کرده ایم.

 

وی گفت: بیش از 300 مقاله علمی پژوهشی در موسسه تولید شده و بیش از 40 عنوان کتاب توسط اساتید، مدرسین و اعضای هیات علمی موسسه به رشته تحریر در آمده است.

 

محمودی گفت: توسعه کتابخانه علمی برادران و خواهران با بیش از 10 هزار عنوان کتاب از دیگر اقدامات صورت گرفته بود تا بتوانیم دانشجویان را پژوهش محور رشد دهیم.

 

مدیر پژوهش موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم با اشاره به اهمیت اختصاص بودجه های لازم برای پژوهش گفت: در این خصوص توجه ویژه ای موسسه دارد و با وجود اینکه بودجه و اعتبارات پژوهشی یکی از محدودیت های دستگاه های اجرایی در زمینه انجام پژوهش ها است، اما تلاش شده تا در موسسه شاهد اختصاص بودجه و تولیدات پژوهش محور باشیم.

 

وی گفت: سالانه بیش از 100 میلیون تومان اعتبارات موسسه برای حوزه پژوهش هزینه می شود و در سه تا چهار سال اخیر بیش از 700 میلیون تومان اعتبار برای حوزه پژوهش اختصاص داده شد که ویژه تولید مقالات، تولید کتب، برگزاری نشست های علمی، تولید پایان نامه ها و... بود.

 

محمودی گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در این موسسه وجود دارد و انتظار داریم که مدیران استان از این تولیدات پژوهشی استفاده و در راستای توسعه استان بکوشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز