جشنواره «شهر ما» فرصتی برای همکاری دوسویه بین مردم و مدیران شهری

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۵۴۲۹۰
جشنواره «شهر ما» فرصتی برای همکاری دوسویه بین مردم و مدیران شهری
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر برقراری ارتباط مؤثر بین مدیران و مردم، گفت: جشنواره فرصتی برای شنیدن نظرات کارشناسان و مردم به مدیران شهری داده و می‌تواند به ارتقاء فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی در جامعه کمک کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر یزدی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای شهر ما و اهمیت پرداختن به آن اظهار داشت: مدیریت شهری کار گروهی بوده و نیازمند نگاهی مبتنی بر مشارکت مردمی است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم داشتن شهری پویا را در حوزه تخصصی خود موردبررسی قرار داد و افزود: امروز با همه اقداماتی که در راستای بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در حال انجام است نیازمند نقد منصفانه و شنیدن نظرات مردم برای ارائه خدمات بهتر هستیم.

یزدی شرکت در جشنواره را قدم مؤثری در برقراری ارتباطی پویا بین مردم و مدیران شهری خواند و تأکید کرد: این جشنواره می‌تواند آغاز یک ارتباطی دوسویه بوده و مدیران را به شنیدن نظرات شهروندان و اهالی رسانه تشویق کند.

وی ادامه داد: توسعه شهری تنها ساختن و ارائه خدمات مدرن و به‌روز نبوده و نیازمند ارتقاء فرهنگ شهروندی است که این امر در سایه هم‌نشینی و همدلی مدیران و شهروندان سریع‌تر به دست می‌آید.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از مردم و اهالی رسانه خواست تا با شرکت در این جشنواره فرصت توجه به مسائل حمل‌ونقل عمومی را از منظر مردم به تصمیم گیران این حوزه داده و تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی آماده دریافت نظرات کارشناسان و شهروندان در این حوزه است.

یزدی همکاری مردم و مدیران را در دوران شیوع ویروس کرونا نمونه‌ای از همکاری دوسویه دانست و خاطرنشان کرد: باید به کمک هم علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی و امید مشکلات را برطرف کرده و به سمت ساختن شهری توسعه‌یافته قدم برداریم.

وی استفاده از ناوگان اتوبوسرانی و عدم استفاده از خودروی شخصی را در سفرهای درون‌شهری مورد توجه قرارداد و مطرح کرد: این جشنواره می‌تواند در تشویق مردم برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی بسیار مؤثر باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم سهم ناوگان اتوبوسرانی را در سفرهای درون‌شهری ۸ درصد دانست و گفت: متأسفانه امروز سهم ناوگان اتوبوسرانی از سفرهای درون‌شهری در شهر قم ناچیز بوده و نیازمند فرهنگ‌سازی در این حوزه هستیم.

یزدی جشنواره را فرصتی برای ارتقاء فرهنگ استفاده از حمل‌ونقل عمومی عنوان کرد و یادآور شد: برای داشتن شهری با هوای پارک و بدون ترافیک باید سهم حمل‌ونقل عمومی در سفرهای درون‌شهری افزایش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز