کشف بیش از ۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۵۹۷۰
کشف بیش از ۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم
جانشین فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 240 کیلوگرم تریاک و حشیش در قم خبر داد و گفت: در این رابطه سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهادر اسماعیلی اظهارداشت: پیرو خبر واصله از پایگاه دهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک، توسط یک دستگاه رنو وانت در حال عبور از محور مواصلاتی استان، با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان قم بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: رنو وانت برای بازرسی از آن به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل و در بازرسی صورت گرفته 206 کیلو و 350 گرم تریاک در قالب 20 بسته کشف شد.

وی همچنین گفت: در پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم یک قاچاقچی مواد افیونی شناسایی و مشخص شد نامبرده قصد دارد یک محموله مواد مخدر حشیش را با یک دستگاه خودرو پژو 405 از یک استان غربی به قم منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان مأموران به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و خودرو موصوف را با یک نفر سرنشین حین تردد در ابتدای حوزه استحفاظی استان قم رویت و آن را توقیف کردند.

اسماعیلی اضافه کرد: سپس طی بازرسی از خودرو پژو 27 کیلو و 330 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

وی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز