پخش زنده خطبه امام سجاد(ع) از آستان مقدس فاطمی (س)

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۰:۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۰۵۸۲۲۱
پخش زنده خطبه امام سجاد(ع) از آستان مقدس فاطمی (س)
همزمان با سالروز شهادت امام زین العابدین (ع)، خطبه الهی و غرّاء آن حضرت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بازخوانی و از شبکه های سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این خطبه نورانی و کوبنده فردا دوشنبه بیست و پنجم محرم الحرام بعد از نماز جماعت ظهر و عصر توسط سید علی حسینی نژاد بازخوانی و همزمان از شبکه های قرآن  و معارف سیما و همچنین سیمای نور مرکز قم پخش خواهد شد.

همچنین بعدازظهر امروز یک شنبه بیست و سوم شهریور ماه و از ساعت 17، بخشی از دهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) به میزبانی شهر مقدس قم با سخنرانی نمایندگان ولی فقیه در استان های هرمزگان و قم در حرم مطهر بانوی کرامت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، برنامه ای که سال های گذشته نیز به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان و با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با هدف بزرگداشت و معرفی شخصیت والای امام علی بن الحسین (ع) برپا شده است.

برنامه دیگر آستان مقدس فاطمی در این شب و روز، مجلس ذکر اهل بیت (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین تراشیون و مداحی سید رضا نریمانی است که امشب یعنی در شب سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) و بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برپا می شود.

همچنین فردا شب و در همین ساعت مراسم سوگواری شهادت امام سید الساجدین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام صادقی واعظ و با نوای مهدی رسولی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز