اتمام حجت دستگاه قضایی استان قم برای کاهش تصادفات

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۲۷۱۳
اتمام حجت دستگاه قضایی استان قم برای کاهش تصادفات
رئیس کل دادگستری قم در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با موضوع تصادفات گفت: هدف از برگزاری این جلسات: بررسی، نتیجه گرفتن و اجرایی شدن مصوبات است تا نتایج عملی و ملموس برای مردم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه کاهش تصادفات از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم و سایر دستگاه ها در استان افزود: الحمدلله حساسیت، دغدغه و جدیت لازم در این خصوص بین مسئولان پر همت و توانمند وجود دارد، اما با کار مضاعف و تعامل بیشتر بین سازمان ها می بایست خروجی کاربردی و بهتری را شاهد باشیم.

رئیس کل دادگستری قم با اشاره به تجربیات موفق استان ها در حوزه کاهش تصادفات نیز تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع تصادف و هزینه هایی که بر جامعه و شهروندان تحمیل میشود، ضرورت دارد جلسه فوق العاده شورای استانی تشکیل و برای مصوبات آن، ضرب الاجل واقعی و متناسب با مسئولیت و وظایف هر سازمان تعیین شود و هر سازمان مطابق تعهد خود می بایست با در نظر گرفتن اولویت بندی، در اسرع وقت، انجام امور را در دستور کار خود قرار دهد.

مظفری با بیان اینکه تصادفات شهری و جاده ای باعث ایجاد تلفات بسیاری شده و راهکارهای پیشگیری به منظور کاهش هزینه ها و تلفات ناشی از تصادفات لازم است تأکید کرد: مصوبات شورا می بایست ضمانت اجرایی داشته باشند و بر این اساس دستگاه قضایی با تمام قوا پشتیبانی لازم را در خصوص رفع موانع و مشکلات انجام خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان قم افزود: در این راستا بر اساس قانون دادستان قم مصوبات شورا را به عنوان دستور قضایی به سازمان ها و نهادهای ذیربط ابلاغ می نماید تا ضمن اعلام و پیگیری ضرب الاجل تعیین شده، در صورت قصور و کوتاهی، برای مدیران متخلف پرونده قضایی تشکیل و تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز