بوستان ۵۰۰ هزارمترمربعی خضرنبی امسال تکمیل می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۶۰۴۵
بوستان ۵۰۰ هزارمترمربعی خضرنبی امسال تکمیل می‌شود
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان خضر را از جنب بلوار شهید آوینی تا کوه خضر به مساحت 500 هزار مترمربع در حال احداث داریم که امید داریم امسال آماده افتتاح شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان ، با بیان اینکه به سرانه 20 مترمربع فضای سبز به ازای شهروندان رسیدیم اظهار کرد: با این آمار در کلان‌شهرها رتبه سوم را داریم و به دنبال این هستیم که رتبه نخست را کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال قصد داشتیم که افتتاح پروژه‌های بزرگ را در برنامه قرار دهیم اما به دلیل شیوع کرونا این امکان فراهم نشد افزود: بوستان عترت به متراژ 20 هزار مترمربع با امکانات متعدد ورزشی، مجموعه بازی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، 4 پارکینگ هم‌اکنون در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه افتتاح بوستان باغ موزه دفاع مقدس با مساحت 320 هزار مترمربع کمک زیادی به تقویت فضاهای تفریحی شهر قم خواهد کرد گفت: در کنار این مجموعه بوستان خضر را از جنب بلوار شهید آوینی تا کوه خضر به مساحت 500 هزار مترمربع در حال احداث داریم که امید داریم امسال آماده افتتاح شود.

وی اضافه کرد: بوستان زائر هم حدفاصل بزرگراه آیت‌الله بروجردی تا خیابان ظهور در حال اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز