توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان همزمان با اربعین حسینی

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۷۷۵۱
توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان همزمان با اربعین حسینی
مدیرعامل سازمان مردم نهاد خادم الحسین گفت: سمن ها و جوانان بسیج عمومی خادم الحسین برای مقابله با کرونا اقدامات جهادی مرحله سوم را انجام می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اسدالله جعفری والیجردی گفت: بیش از ۵۰۰ بسته کمک معیشتی طی ۳ مرحله طرح مذکور بین نیازمندان توزیع می شود.

وی گفت: این بسته ها شامل مواد غذایی و بهداشتی و ماسک و البسه می باشد.

وی در ادامه گفت:برای جزئی تر و آسان تر شدن این کار، قرارگاه محور را با محوریت سمن های اندیشه و امید و موسسه خیریه مهروامید و پایگاه های بسیج خادم الحسین و شهدای گمنام سازمان بسیج ورزشکاران ایجاد کردیم.

جعفری در ادامه افزود: برای مقابله با این ویروس منحوس از جوانان عضو سمن ها و پایگاه های بسیج برای ضدعفونی کردن برخی منازل و مناطق از پیش تعین شده کمک گرفتیم که در پاکسازی آن نقش سازنده ای دارد.

مسول بسیج عمومی خادم الحسین افزود: توزیع۲۴۰۰۰ماسک رایگان و مواد ضد عفونی کننده  بین مددجویان همچنین آموزش روش های مقابله با کرونا بصورت بروشور از دیگر اقدامات بود.

جعفری والیجردی گفت: با عنایت بر اینکه مردم در خانه ها می مانند و نیاز به تقویت روحیه و سرگرمی دارند، یک سری اقدامات فرهنگی منجمله اهدا کتب علمی و مسابقات غیر حضوری برنامه ریزی شده است.

جعفری خاطر نشان کرد: این ویروس برای ما خطرات و آسیب هایی ایجاد کرده، اما در عین حال فرصت های زیادی را هم از جمله هم دلی، شکوفایی ظرفیت های جدید، فعال کردن بیشتر مشارکت مردمی و خصوصا جوانان، مأیوس کردن دشمنان و مواردی از این قبیل ایجاد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز