استاندار قم خبر داد

تشدید نظارت‌های بهداشتی در قم

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۱۱۳۰
تشدید نظارت‌های بهداشتی در قم
استاندار قم بابیان اینکه تشدید نظارت‌ها در تمام بخش‌ها راداریم گفت: وضعیت قم متأسفانه همچنان بحرانی و قرمز است و نیاز داریم که این اعمال محدودیت‌ها را در یک هفته دیگر تمدید تا بتوانیم کنترل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست امروز بعد از جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ابتدا جا دارد از همه مردم که کمک کردند تا مراسم اربعین حسینی به نحو شایسته در استان پشت سر بگذاریم قدردانی کنیم.

استاندار قم گفت: اغلب شاهد بودیم که مردم با رعایت پروتکل‌ها و همچنین تبعیت از ستاد ملی و ستاد استانی کرونا، به نحو مطلوب رفتار کرده که از همه‌کسانی که در این زمینه نقش‌آفرینی کردند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در ستاد ملی که به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شد، وضعیتی از استان‌ها داده شد که در قم همچنان بحران داریم و لذا آن محدودیت‌هایی که در هفته گذشته مصوب کرده بودیم، برای این هفته نیز تمدید شد.

استاندار قم گفت: انتظار داریم مردم با رعایت دستورات کمک کرده تا به مشکلات غلبه کرده و بتوانیم در راستای خروج از بحران بکوشیم.

سرمست افزود: در جلسه امروز ستاد، مصوباتی ویژه تهران بزرگ انجام شد که مراقبت‌ها و محدودیت‌های ویژه در تهران اعمال می‌شود که ازجمله آن استفاده از ماسک از درب منزل است.

وی گفت: در تمامی استان‌ها نیز تشدید نظارت‌ها و جرائم و مجازات تعیین شد، ازجمله کسانی که ابتلا به بیماری می‌شوند به محیط کاری و خانه اطلاع داده و باید قرنطینه شوند.

استاندار قم گفت: وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز مشمول نظارت‌های سخت‌گیرانه‌تر هستند و در صورت عدم رعایت و همچنین ارائه خدمات به شهروندان بدون ماسک، جریمه خواهند شد.

سرمست با اشاره به فعالیت ادارات گفت: در مورد ادارات نیز از ورود افرادی که فاقد ماسک هستند جلوگیری می‌شود و در صورت تخلف هم مدیران و هم کارکنان، اعمال قانون شده و طبق دستورات قانونی با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی بابیان اینکه تشدید نظارت‌ها در تمام بخش‌ها راداریم گفت: وضعیت قم متأسفانه همچنان بحرانی و قرمز است و نیاز داریم که این اعمال محدودیت‌ها را در یک هفته دیگر تمدید تا بتوانیم کنترل کنیم.

استاندار قم گفت: میزان رعایت دستورات بهداشتی در استان قم پایین آمده و نیاز است که مردم عمل کرده تا شاهد افزایش رعایت دستورات بهداشتی باشیم.

وی افزود: در مورد صنوف نیز کمیته نظارت بر اصناف و همچنین اتاق اصناف باید وارد عمل شده و تذکرات و برخوردهای لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز