استاندار قم خبر داد

محدودیت های کرونایی قم تا ۲۳ آبان ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۲:۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۸۱۲۰۱
محدودیت های کرونایی قم تا ۲۳ آبان ادامه دارد
استاندار قم با بیان این که اعمال محدودیت ها برای کنترل بیماری کرونا در قم مؤثر بوده است اظهار کرد: این محدودیت ها تا 23 آبان ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست اظهار کرد: یکی از بحث های جلسه امروز، تبیین فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا بود که در آن ضرورت اصلاح برخی ساختارها و رویه های موجود مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: یکی دیگر از بحث های ستاد ملی درباره استان های کشور این بود که پیگیری مصوبات ستاد ملی و همچنین اجرای نظارت ها در هر استان با دقت بیشتری اجرایی شود.

استاندار قم ادامه داد: با اینکه روند ابتلا و فوتی های کرونا در همه استان ها در سیر صعودی است، اما خوشبختانه در استان قم شاهد شیب نزولی بستری شدگان و فوتی ها هستیم که در این باره باید از کادر درمانی و مردم تشکر کرد.

وی اضافه کرد: البته قم در یک ماه قبل در وضعیت حادّ قرار داشت، اما با إعمال و پیگیری محدودیت ها وضعیت بهتری پیدا کردیم که تداوم این وضعیت نیازمند رعایت شیوه نامه ها از سوی مردم و همچنین ادامه محدودیت هاست.

سرمست با تصریح بر این که قم جزیره نیست و ممکن است به عنوان معبر راه های کشور باز هم با مشکلات پیک کرونایی رو به رو شود یادآور شد: در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا علاوه بر تمدید محدودیت های 43 شهرستان کشور، 46 شهرستان دیگر هم به این لیست اضافه شد و البته درباره 25 مرکز استان و از جمله قم نیز مصوب شد که محدودیت ها در هفته منتهی به 23 آبان ماه ادامه یابد.

استاندار قم همچنین بیان داشت: یکی از این محدودیت ها، عدم فعالیت گروه های شغلی سه و چهار است که جزیئات آن توسط اتاق اصناف و ستاد مبارزه با کرونای استان ابلاغ خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز