اهتمام پلیس قم در برخورد با اراذل و اوباش

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۱:۴۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۱۷۱۴
اهتمام پلیس قم در برخورد با اراذل و اوباش
فرمانده انتظامی استان قم از اهتمام پلیس قم در برخورد با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: برخورد قانونی و شدید پلیس با اراذل و اوباش مقطعی نبوده و یکی از طرح های مستمر پلیس خواهد بود.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار سید محمود میرفیضی در قرارگاه خیبر که با حضور معاونان و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان قم در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع)، اظهارداشت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و هرکس در هر شرایطی بخواهد امنیت جامعه را خدشه دار کند با برخورد شدید و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.  

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: فضای حقیقی و مجازی به صورت مستمر و شبانه روزی توسط پلیس رصد و با هرگونه بی نظمی و قانون شکنی در حوزه نظم و امنیت برخورد می شود.

سردار میرفیضی بیان اینکه اجازه نخواهیم داد عده ای آسایش مردم را برهم بزنند، تأکیدکرد: یکی از برنامه های جدی پلیس قم شناسایی و برخورد جدی با اراذل و اوباش بوده و این نیرو در مقابل افراد هنجارشکن با اقتدار ظاهر خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم به افرادی که قصد قدرت نمایی در فضای حقیقی و مجازی دارند، هشدار داد: این افراد بدانند اقدامات شان از دید پلیس پنهان نبوده و با برخورد قاطع مواجه خواهند شد.

سردار میرفیضی تاکید کرد: هر اراذل و اوباشی که بخواهد با ایجاد رعب و وحشت نسبت به تولید نا امنی دامن بزند و چه خودشان با خودشان ، چه با مردم و چه با پلیس باشد نیروی انتظامی با حداکثر توان و اختیارات قانونی و باشدت برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز