پیشنهاد ایجاد یادمان شهدای قم در خیابان چهارمردان

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۴۹۰۳
پیشنهاد ایجاد یادمان شهدای قم در خیابان چهارمردان
یکی از فعالان سیاسی و اجتماعی استان قم به شهرداری پیشنهاد کرد: یادمان شهدای خیابان چهارمردان وشهدای قم در این خیابان و یادمان شهدای ملی نیز در خیابان آستانه نصب شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین خلج در گفت وگویی با اشاره به ایجاد یادمان شهدای انقلاب در خیابان چهارمردان اظهار کرد: نام گذاری این خیابان با عنوان « انقلاب»گویای رشادت ها و دلاوری های جوانانی است که برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه خیابان های گوناگونی در قم وجود دارد که نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند، اما خیابان چهارمردان به دلیل ویژگی هایی که داشت خیابان انقلاب نام گرفت، تصریح کرد: در این ارتباط امام خمینی (ره) در نوفل لوشاتو فرمودند که خیابان چهارمردان با جان نثاری و فداکاری هایش در تاریخ عالم ثبت شد.

این عضو هیات امنای مسجد چهارمردان با تبیین ویژگی هایی که موجب ماندگار شدن نام این خیابان در تاریخ شد، بیان کرد: وجود بیوت مراجعی مانند آیت الله بروجردی(ره)، آیت الله حائری(ره)، آیت الله گلپایگانی(ره)، آیت الله بهاء الدینی (ره) از جمله ویژگی های منحصر به فرد این خیابان محسوب می شود.

وی با اشاره به اقدام شهرداری و کنگره ملی شهدا در ارتباط با نصب یادمان شهدای انقلاب در خیابان چهارمردان پیشنهاد کرد: یادمان شهدای ملی درخیابان آستانه و یادمان شهدای قم و شهدای چهارمردان مانند سید عبدالله برقعی در این خیابان نصب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز