سرپرست حوزه هنری قم:

ساخت یادمان‌های شهدا الگوی مناسبی برای زیست فرهنگی اجتماعی شهر است

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۸:۳۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۸۳۸۳
ساخت یادمان‌های شهدا الگوی مناسبی برای زیست فرهنگی اجتماعی شهر است
سرپرست حوزه هنری قم با بیان اینکه بزرگداشت مفاخر و شخصیت‌های تاریخی یک شهر می‌تواند الگوی مناسبی برای زیست فرهنگی اجتماعی ایجاد کند، گفت: اقدام سازمان زیباسازی شهرداری قم در ساخت و نصب یادمان شهدا هم باعث زیبایی و جلوه جدیدی در شهر می‌شود و هم نام و خاطره شهدای عزیز قم را ماندگار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجدالدین معلمی با بیان اینکه هنر ابزار انتقال فرهنگ و اندیشه است، گفت: به هر اندازه که اصحاب اندیشه و فرهنگ بتوانند از ابزارهای مختلف هنری استفاده کنند، اندیشه و فرهنگ خودشان را ماندگارتر می‌کنند.

وی افزود: بزرگداشت مفاخر و شخصیت‌های تاریخی یک ملت می‌تواند الگوی مناسبی برای زیست فرهنگی اجتماعی ایجاد کند.

سرپرست حوزه هنری قم تصریح کرد: اقدام سازمان زیباسازی شهرداری قم در ساخت و نصب سردیس و یادمان شهدای قم، حرکت بسیار ارزشمندی است که هم باعث زیبایی و جلوه جدیدی برای شهر می‌شود و هم باعث ماندگارتر شدن نام و خاطره شهدای عزیز قم خواهد شد.

معلمی بر ضرورت توجه و دقت بر افزایش کیفیت در تولید آثار هنری فاخر تأکید کرد و گفت: هنر متوسط می‌تواند به ضدارزش تبدیل شود و موجب نقد افکار عمومی را ایجاد کند.

سرپرست حوزه هنری قم خاطرنشان کرد: در تولید آثار هنری باید به متخصصان هنری و هنرمندان برجسته رجوع کرد و این امر در تمام امور هنری و فرهنگی از شعر و کتاب تا هنرهای تجسمی صدق می‌کند چراکه آن محصول هنری ماندگار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز