رونمایی از پلاک ۴۰ کوچه و خیابان به نام شهدا

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۸۴۴۴
رونمایی از پلاک ۴۰ کوچه و خیابان به نام شهدا
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: رونمایی از 40 پلاک کوچه و خیابان با نام شهدا از ویژه برنامه هایی است که از سوی شهرداری به مناسبت روز قم اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالقاسم مقیمی در مراسم رونمایی از 40 پلاک کوچه و خیابان با نام شهدا که در مجتمع امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از افتخارات شهرداری ترویج فرهنگ شهادت است و ما سال را درگلزار شهدای بهشت معصومه (س) و گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) آغاز کرده و با یادمان شهدا سال را به پایان می رسانیم.

وی با اشاره به نام گذاری روز قم و اجرای ویژه برنامه هایی از سوی شهرداری به این مناسبت بیان کرد: دو سال است که به میمنت سالروز ورود بانوی کرامت، روز قم نام گذاری شده است و شهرداری و شورای اسلامی شهر قم ویژه برنامه هایی را در دستور کار دارد که اغلب این برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به ویژه برنامه هایی که امسال در ایام ورود حضرت معصومه (س) به قم از سوی شهرداری در حال اجرا شدن است، تصریح کرد: افتتاح بوستان شهدا با یاد 6 هزار و 90 شهید استان قم، افتتاح بوستان شهیدان زین الدین، رونمایی از سردیس 12 شهید شاخص قم و رونمایی از 40 پلاک کوچه و خیابان با نام شهدا از ویژه برنامه هایی است که از سوی شهرداری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، بیان کرد: در طول 40 سال گذشته شاهد افتخار و سرافرازی کشورمان بودیم که این مسئله را مدیون شهدا هستیم.

مقیمی با بیان اینکه شهرداری در تلاش است تا در کوتاهترین زمان معابر شهر را با نام شهدا مزین کند،گفت: نصب تابلوی نام معابر تا پایان سال انجام می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز