موسسه مردم نهاد اندیشه و امید خادم الحسین به پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت پیوست

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۱۹:۵۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۰۲۸۱
موسسه مردم نهاد اندیشه و امید خادم الحسین به پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت پیوست
در پی فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان و داوطلبان و در راستای پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت، دبیر موسسه مردم نهاد اندیشه و امید خادم الحسین، آمادگی موسسه برای حضور مجدد در میدان مبارزه با کرونا را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، فرید بیک وردی دبیر موسسه مردم نهاد اندیشه و امید خادم الحسین طی مصاحبه ای گفت: در پی فرمان مقام معظم رهبری به جوانان و نیروهای داوطلب و در راستای پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت برای حضور دوباره اعضای این موسسه در میدان خدمت و پیشگیری از ویروس کرونا اعلام می نماییم.

بیک وردی افزود: خدمات بشردوستانه به انسان‌ها فرصت زندگی و مقاومت در برابر مشکلات را می‌دهد و انجام فعالیت‌های داوطلبانه باعث کمک به افراد نیازمند و محقق نمودن اهداف و ارزش‌های جامعه می‌شود. فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای  از نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن و صالح در پیشگیری از ویروس کرونا و کمک به نیازمندان نقش سازمان‌های مردم نهاد کشور را برای تحقق این امر پررنگ‌تر می‌کند. جوانان با شرکت در کارهای داوطلبانه در کاهش مشکلات و معضلات جامعه می‌توانند تأثیرگذار باشند و با این فداکاری امید را در دل نیازمندان زنده می‌کنند.

او در پایان گفت: از جوانان عزیز به ویژه فعالین اجتماعی در سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهیم با مشارکت در این اقدام ارزشمند یاریگر ما باشند.

نظر شما