برگزاری مراسم ختم حجت‌الاسلام راستگو از سوی دفتر تبلیغات قم

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۰:۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۰۹۳۸۹۶
برگزاری مراسم ختم حجت‌الاسلام راستگو از سوی دفتر تبلیغات قم
مراسم ختم مجازی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن راستگو از کارشناسان مسائل کودک و نوجوان، به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهامت و مداحی آقای اسداللهی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم روز پنجشنبه ۶ آذرماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ به‌صورت مجازی و از طریق لینک  c۸۸.ir/hamayesh برگزار می‌گردد.

معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از عموم طلاب و مبلغان و شاگردان آن مرحوم، برای شرکت در این مراسم دعوت نموده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن راستگو از کارشناسان مسائل کودک و نوجوان دوم آذرماه جاری در سن ۶۷ سالگی در قم دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام راستگو سال‌های متمادی به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های متنوع تلویزیونی حضور داشت و برای کودکان و نوجوانان مسائل دینی و مذهبی را تبیین می‌کرد.

وی در سال ۱۳۳۲ هجری شمسی در شهر مشهد به دنیا آمد. سال دوم دبیرستان وارد حوزه علمیه مشهد و سپس برای ادامه تحصیل وارد حوزه علمیه قم شد.

حجت‌الاسلام راستگو مبتکر برنامه ویژه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان به‌صورت کلاس، اردو، دروس کلاسیک برای مربیان پرورشی، مراکز تربیت معلم و حوزه‌های علمیه و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود و به همین دلیل، محبوبیت فراوانی در میان خانواده‌ها داشت.

تحقیقات او در زمینه‌های عقاید، تعلیم و تربیت، روانشناسی، اخلاق، احکام، تاریخ، قصص قرآن، قصه‌های کودکان و نوجوانان، مشاوره و راهنمایی، تفسیر قرآن، مسائل اجتماعی، ادبیات عرب، ادبیات فارسی، شعر و برنامه‌ریزی درسی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز