دبیر خبر داد

اعزام کشتی گیران جوان به مسابقات انتخابی المپیک

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۸۲۹۹
اعزام کشتی گیران جوان به مسابقات انتخابی المپیک
رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر ضرورت فرصت سازی برای کسب تجربه کشتی‌گیران جوان کشور گفت: برای مسابقات انتخابی المپیک علاقه مند هستیم تا به جای اعزام کشتی گیران اصلی، جوانان را اعزام کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا دبیر در دیدار با رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان قم، با اشاره به ظرفیت های کشتی قم گفت: کشتی قم دارای ظرفیت های بسیار زیاد کمی،‌ کیفی و فنی است که ضروری است تا با حمایت از این ظرفیت ها بستر لازم برای شکوفایی بیشتر این رشته ورزشی در این استان فراهم شود.

وی با اعلام حمایت کامل از کشتی قم ادامه داد: برای کمک به کشتی این استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و در این زمینه برای جلب کمک مسئولان استان برای کمک مالی به این رشته ورزشی رایزنی هایی جلسه هایی برنامه ریزی شده است.

رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی، شرایط کنونی کشتی قم را بسیار عالی توصیف کرد و افزود: در گذشته نامی از کشتی قم در کشور نبود ولی با سرمایه گذاری های صورت گرفته شاهد هستیم که مدال‌های آسیایی خوبی توسط کشتی گیران استان‌ در سال های اخیر کسب شده است.

دبیر ادامه داد: علاوه بر رشد چشمگیر تعداد کشتی گیران قم طی سال های اخیر از نظر کیفی نیز شاهد تربیت کشتی گیرانی بسیار فنی باکیفیت بالا هستیم به گونه ای که از لحاظ کیفی  کشتی قم در سطوح بالای کشور قرار دارد.

رییس فدراسیون کشتی اظهار کرد: با توجه به رشد زیاد، نیروی انسانی توانمند و همچنین وجود کشتی گیران و مربیان باکیفیت و با انگیزه در این استان انتظار دارم تا در قم نگاه ویژه‌ای توسط اداره ورزش و جوانان این استان به این رشته ورزشی شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت های کشتی قم به طور قم می تواند یکی از پشتوانه های مهم تیم ملی باشد، افزود: کشتی استان قم با تلاش بی دریغ مربیان بسیار کمی رشد داشته است که باید از آن‌ها الگو برداری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز در این دیدار با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های لازم برای جهش کشتی در قم کرد: تلاش های فراوانی برای پیشرفت کشتی استان قم توسط هیات کشتی استان قم صور گرفته است و بستر لازم برای جهش در این زمینه در استان وجود دارد.

رسول منعم افزود: برنامه ریزی مناسبی برای کشتی قم در آینده تدوین شده و امیدواریم پیشرفت مناسبی در این راستا صورت پذیرد.

وی در ادامه با تقدیر از ریاست فدراسیون کشتی کشور گفت: پرداخت بدهی های فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی گام بلندی برای همکاری با اتحادیه جهانی در سال گذشته بود.

در برنامه سفر یک روزه رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی به قم، علاوه بر دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان،دیدارهای مختلفی از جمله دیدار با استاندار، شهردار،‌جلسه با مربیان و داوران کشتی قم اعلام شده است.

علیرضا دبیر صبح امروز در ابتدای سفر خود به قم علاوه بر حضور در گلزار شهدای مدافع حرم قم ، مضجع شریف کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز زیارت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز