مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

حمایت از باشگاه های ورزشی آسیب دیده از کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۲۳۲۴
حمایت از باشگاه های ورزشی آسیب دیده از کرونا
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: در راستای کمک به اماکن ورزشی آسیب‌دیده نیز فعالانه رفتار کردیم و 33 مورد مکاتبه انجام شد و پرداخت تسهیلات به اماکن ورزشی آسیب‌دیده ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر رسول منعم امروز در جلسه ستاد کرونا استان که در استانداری برگزار شد گفت: در راستای توجه به وضعیت سالن‌های ورزشی 11 جلسه کمیته مدیریت کرونا در حوزه ورزش برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: در شرایط قرمز کرونایی تعطیلی اماکن ورزشی انجام شد و 578 مورد نیز بازدید مشترک به همراه کارشناسان مرکز بهداشت از سالن‌های ورزشی قم انجام‌شده است.

وی گفت: علاوه بر آن بازرسان اداره کل ورزش و جوانان نیز 3 هزار و 919 مورد بازرسی از اماکن ورزشی قم در ایام کرونا به‌ویژه در ایامی که وضعیت قم قرمز بود انجام دادند.

منعم گفت: حاصل این بازدیدها، 303 مورد تذکر رعایت پروتکل‌ها، 58 مورد برخورد مطابق قانون و پلمب 13 باشگاه ورزشی در سطح استان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: در راستای کمک به اماکن ورزشی آسیب‌دیده نیز فعالانه رفتار کردیم و 33 مورد مکاتبه انجام شد و پرداخت تسهیلات در قالب 100 میلیون ریال به‌صورت قرض‌الحسنه به اماکن ورزشی آسیب‌دیده ارائه شد.

وی گفت: همچنین تسهیلات 9 میلیارد ریالی با سود چهار درصد نیز به 40 باشگاه ورزشی اعطا شد و 27 باشگاه ورزشی نیز تسهیلات 2 میلیارد ریالی دریافت کردند.

منعم گفت: علاوه بر این به‌منظور کمک به باشگاه‌های ورزشی، تخفیف 50 تا 100 درصدی نیز به اماکن ورزشی داده شد و اجازه ماهیانه این اماکن نیز افزایش نیافت.

منعم گفت: از سوی دیگر تعویق در دریافت اقساط دریافتی باشگاه‌ها انجام شد و قوانین حمایتی از این باشگاه‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز