لزوم تشکیل شورای راهبری شهر هوشمند

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۹:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۳۸۴۷
لزوم تشکیل شورای راهبری شهر هوشمند
رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم با اشاره تشکیل ستاد شهرهوشمند در شهرداری قم، بر لزوم تشکیل شورای راهبری شهر هوشمند برای تکمیل این جریان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، همایون یزدان پناه با اشاره به ضرورت های اجرا هوشمندسازی هماهنگ با فرهنگ شهر قم اظهار داشت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یک سازمان فنی است که اجرای برنامه فنی را به عهده دارد و به همین دلیل برای مدیریت کلان مباحث هوشمندسازی در شهر قم، که عمدتا بر مبنای معماری مطلوب شهر هوشمند و مباحث مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی متمرکز است، ستاد شهر هوشمند تشکیل شده است.

رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم با تأکید بر اهمیت ارائه مدل مطلوب شهر هوشمند، تصریح کرد: نقشه راه تعیین‌شده است و مشخص است که چه مسیری را باید طی کنیم و مسیر اجرای کار چند بعدی است و فرهنگ هوشمند طیف وسیعی از فعالیت‌ها را شامل می‌شود.

یزدان پناه با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای راهبری شهر هوشمند افزود: در همین راستا در حال انجام مقدمات یک کار مشترک با اداره آبفا استان قم هستیم و امیدواریم که مشابه با ادارات گاز و برق نیز برای تبادل داده‌ها اقداماتی انجام دهیم.

وی از حضور شهرداری قم در در کنفرانس وبیناری بین المللی شهرهای هوشمند ۲۰۲۰ در بخارست خبر داد و گفت: در این کنفرانس که با حضور شخصیت‌های مختلف علمی و دانشگاهی و سیاسی از کشورهای مختلف جهان برگزار شد، شهر قم نیز معرفی شد.

رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم افزود: در این کنفرانس بنده به عنوان یکی از سخنرانان کلیدی در افتتاحیه ضمن معرفی اجمالی قم به لحاظ شهری بین المللی و یکی از کلان شهرهای مهم و مقدس ایران، به ارائه نقشه راه شهر در مسیر هوشمندسازی پرداختم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز