مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

عقد تفاهم نامه با مدیر کل امور زندانها در راستای توسعه ورزش همگانی قم

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۴۲۱۸
عقد تفاهم نامه با مدیر کل امور زندانها در راستای توسعه ورزش همگانی قم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از دیدار و عقد تفاهم نامه با سید عبدالله مرتضوی مدیرکل امور زندانهای قم در راستای توسعه ورزش همگانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در دیدار خود با مدیر کل امور زندانهای استان قم در سخنانی اظهار داشت: اعتقاد ما در مجموعه ورزش و جوانان استان قم بر این است که توسعه ورزش زمانی کامل خواهد شد که همه اقشار جامعه در ورزش همگانی مشارکت داشته باشند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم عنوان کرد: در دو حوزه زیرساخت ها و فنی جلسات و برنامه های زیادی در هر دو سازمان داشته ایم ولی به نظر می‌رسد که فضای کاری برای این موضوع بسیار وسیع و زیاد است.

منعم در مورد اهمیت توسعه ورزش در دیگر سازمانها سخن گفت و خاطر نشان کرد: شورای ورزش همگانی استان از ظرفیت خوبی جهت رسیدن به این مهم و تقویت ورزش در امور زندانها است که شایسته بیشتر و عملیاتی تر به آن ورود و پرداخته شود.

وی افزود: برگزاری برنامه ها و جشنواره در زندانها دارای سابقه خوبی می‌باشد و انعقاد قرارداد و تفاهم نامه در دو رشته ورزشی تیراندازی و ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی باعث نشاط و آمادگی جسمانی زندانیان می شود.

در این دیدار مرتضوی مدیرکل امور زندانهای قم ضمن ارائه گزارشی در خصوص نحوه برخورداری کارکنان و زندانیان از ظرفیت ها و امکانات ورزشی به اهمیت توسعه زیرساخت ها در حوزه ورزش پرداخت .

در ادامه این جلسه روح الله رمضانی معاون ورزش و جوانان افزود : تقویت سیستم های جسمانی با تاثیر بر روح و روان زندانیان کمک های فراوانی در آینده به کاهش جرم خواهد کرد و ورزش می تواند تاثیر فراوانی بر روحیه اطاعت پذیری آنها داشته باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز