تخفیف ۲۰ درصدی عوارض و بهای خدمات از ۹ دی تا ۲۲ بهمن

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۵۰۴۹
تخفیف ۲۰ درصدی عوارض و بهای خدمات از ۹ دی تا ۲۲ بهمن
سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از تخفیف 20 درصدی عوارض و بهای خدمات از 9 دی تا 22 بهمن خبر داد و گفت: در مجموع 20 درصد کاهش و تخفیف عوارض شامل پرداخت نقدی و یکجا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد وحیدنیا، با تشریح مصوبه شورای اسلامی شهر قم را برای اعمال تخفیف عوارض و بهای خدمات شهرداری قم، اظهار داشت: با توجه به آغاز دهه بصیرت از ۹ دی‌ماه، شهرداری قم با تصویب شورای اسلامی شهر قم تخفیفاتی را برای مؤدیان بدهکار در نظر گرفته است.

وی بازه زمانی بهره‌مندی از ۲۰ درصد تخفیف را ۹ دی‌ماه لغایت ۲۲ بهمن اعلام کرد و افزود: شمول کامل و ۲۰ درصدی این تخفیف برای پرداخت نقدی و یکجای عوارض و بهای خدمات در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم مصوبه شورای شهر را شامل عوارض صدور پروانه ندانست و تأکید کرد: عوارض صدور پروانه در این مصوبه شامل ۲۰ درصد کاهش و تخفیف نخواهد بود.

وی با درخواست از شهروندان برای حضور به‌موقع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام پرداخت عوارض خاطرنشان کرد: شهروندان برای جلوگیری از ازدحام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداخت عوارض خود را به‌روزهای پایانی موکول نکنند.

وحید نیا تأکید کرد: ثبت درخواست اولیه پرداخت عوارض می‌بایست در سامانه قمیار ثبت‌شده و پس از آن برای پرداخت نقدی، به‌صورت حضوری به شهرداری مناطق هشتگانه مراجعه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز