رونمایی از نماهنگ “غروب خونین رنگ” همزمان با دهه بصیرت

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۱۵۱۵۰
رونمایی از نماهنگ “غروب خونین رنگ” همزمان با دهه بصیرت
نماهنگ "غروب خونین رنگ" از تولیدات مرکز رسانه‌ای شهرداری قم همزمان با دهه بصیرت رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نماهنگ “غروب خونین رنگ” همزمان با ایام دهه بصیرت، سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده رونمایی می شود.

این نماهنگ با موضوع گرامیداشت یاد و خاطر دلاوری‌ها و رشادت‌های شهدای جبهه مقاومت، تلاش‌ها و زحمات شهدای جبهه علمی و هسته‌ای کشور و بیانات مقام معظم رهبری و با بهره‌گیری از توان هنرمندان موسیقی و تصویر استان قم در مرکز رسانه‌ای شهرداری قم تولید شده است.

این نماهنگ توسط گروه میثاق و با آهنگسازی جابر سامری و با سروده‌ای از محسن جعفرزادگان اجرا شده است.

گفتنی است، نسخه اولیه نماهنگ غروب خونین رنگ که جهت انجام امور فنی و تخصصی در اختیار متخصصان حوزه رسانه قرار گرفته است،  مورد استقبال و تحسین  واقع شده است که با هماهنگی‌های انجام شده، در روزهای آینده به صورت گسترده از شبکه‌های سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین در فضای مجازی پخش خواهد شد.

شهرداری قم به مناسبت دهه بصیرت اقدامات گسترده‌ای را در جهت حفظ شعائر و بزرگداشت این مناسبت‌ها و تقارن آن با ایام فاطمیه به ویژه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین فضاسازی شهری را در صدر برنامه‌های خود قرار داده و همچنین اقدام به تولید محتوای رسانه‌ای در قالب‌های متنوع با مضامین بصیرت، شهادت و ایثار در دستور کار قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز