مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی اعلام موجودیت کرد

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۷۵۶۰
مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی اعلام موجودیت کرد
مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی متشکل از جوانان انقلاب اسلامی و تربیت‌شدگان مکتب فکری امامین انقلاب، بر پایه اعتقاد به چهار اصل اسلام، انقلاب، امام و رهبری حضور خود را در کلیه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در بیانیه این مجمع آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال امیرالمومنین علیه السلام

لَا یَحْمِلُ هَذَا الْعَلَمَ إِلَّا أَهْلُ الْبَصَرِ وَ الصَّبْرِ وَ الْعِلْمِ بِمَوَاضِعِ الْحَقِّ

انقلاب اسلامی ایران، نه یک دگرگونی صرف سیاسی در یک محدوده خاص جغرافیایی، بلکه یک بعثت عمیق فکری است که با حکمت الهی رهبر کبیر خود امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و تقدیم خون هزاران هزار شهید، با قد علم کردن در برابر تمدن‌های مادی حاکم برجهان، نقطه آغاز برای یک حرکت گسترده تمدنی منطبق بر فطرت الهی را رقم زده است.

این نقطه آغاز که اکنون با رهبری فرزانه خلف صالح امام راحل، امام خامنه‌ای مدظله در مسیر حرکت دهه پنجم خود قرار گرفته است، نیازمند نقشه راهی است تا گام دوم انقلاب، که انشاءالله گام نهایی تا رسیدن به ظهور خواهد بود را بهتر از پیش به سرانجام مطلوب برساند.

بیانیه گام دوم، ضمن تبیین مسیر طی شده، گام‌های مهم پیشرو برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را ترسیم نموده و بر نیاز به تجدیدقوا با افرادی تازه‌ نفس، پرانرژی و استوار تأکید نموده است. لذا جوانان، عنصر اصلی و پیشران پرتوان این مسیر خواهند بود. جوانانی که انقلاب اسلامی را در مقیاس امامین انقلاب فهمیده و در میدان مجاهدت برای رسیدن به چنین قله رفیعی، خود را برای هرگونه فداکاری آماده کرده باشند.

و اینک به مدد الهی و با استغاثه به محضر حضرت ولی عصر عجل الله فرجه و با درورد و سلام به روح مطهر امام راحل  و شهدای والامقام و همچنین به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری مدظله ، در 19 دی 1399 سالروز قیام خونین و حماسه ماندگار مردم قم در سال 1356، مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی متشکل از جوانان انقلاب اسلامی و تربیت‌شدگان مکتب فکری امامین انقلاب، بر پایه اعتقاد به چهار اصل 1. اسلام 2. انقلاب 3. امام 4. رهبری حضور خود را در کلیه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور اعلام می‌دارد.

از روزهای ابتدایی بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب و در طول 2 سال گذشته، با عدم توجه جدی بزرگان به دعوت از جوانان، با کسب تکلیف و درخواست ارائه طریق از فقها و علمای انقلابی، جلسات متعدد کارشناسی و هم‌اندیشی به همراه دعوت از نیروهای جوان و فعال در عرصه‌های گوناگون، با محوریت هیئت مؤسس برگزار گردیده و اعضای شورای مرکزی مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی توسط اعضای مجمع عمومی، انتخاب و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است.

حضور نخبگان جوان عرصه‌های مدیریتی از حوزه و دانشگاه، دبیران و فعالین تشکل‌های علمی، فرهنگی و سیاسی، فعالین رسانه و فضای مجازی، کسبه و بازاریان جوان و همچنین فعالین مردمی گروه‌های جهادی، در این تشکل نشان از هم‌افزایی جوانانی است که بیانیه گام دوم را به‌عنوان منشور حرکت چهل‌ساله دوم انقلاب پذیرفته‌اند. هم‌افزایی و پیوندی که انرژی عظیم اما نهفته جوانان را به‌گونه‌ای آزاد خواهد کرد که هیچ مانعی جلودار حرکت آنان به سمت اهداف نخواهد بود و دستیابی به آرمان‌ها را به‌مراتب، نزدیک‌تر خواهد کرد.

تلاش جهت تبیین دقیق و کاربردی مفاد بیانیه گام دوم در سطح افکار عمومی جامعه خصوصاً نخبگان جوان، تکیه‌بر تقدم و ترتب زنجیره‌ای بین دولت اسلامی و جامعه اسلامی و تمدن اسلامی، توجه ویژه به مقوله اقتصاد مقاومتی به عنوان اقتصاد زایشی و تولید محور، تلاش برای فراهم آوری زمینه مسئولیت‌پذیری و خدمتگزاری جوانان مستعد انقلابی، تلاش جهت تبدیل عدالت و شفافیت و مطالبه‌گری به مطالبه عمومی و تلاش همه جانبه برای هم‌افزایی و وحدت واقعی بین نیروهای انقلاب با پرهیز از سهمیه بندی و حزب بازی، تنها بخشی از سیاست‌ها و راهبردهای مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی، جهت زنده ماندن مطالبات رهبری در جامعه و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

عنایات خاصه حضرت ولی عصر عجل الله فرجه ، سلامتی و طول عمر رهبر حکیم و فزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای  مدظله و توفیقات روزافزون تمامی خدمتگزاران واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواهانیم.

مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز