برنامه‌ریزی برای ارائه اتصال دستگاه‌های خدمت رسان به نرم‌افزار قمیار

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۱۷۵۸۶
برنامه‌ریزی برای ارائه اتصال دستگاه‌های خدمت رسان به نرم‌افزار قمیار
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به توسعه فعالیت‌های غیرحضوری از برنامه‌ریزی برای اتصال دستگاه‌های خدمت رسان به نرم‌افزار قمیار و انعقاد تفاهم‌نامه با دو دستگاه به همین منظور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، غلامرضا جانقربان، با اشاره به توسعه فعالیت‌های غیرحضوری شهرداری، اظهار داشت: به دنبال این هستیم به‌منظور افزایش خدمات غیرحضوری و از سوی دیگر هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های خدمت‌رسان و شهرداری به کل دستگاه‌های خدمات رسان در نرم‌افزار قمیار لینک داده شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بابیان اینکه در صورت اتصال دستگاه‌های خدمت‌رسان درخواست‌های دریافت خدمات می‌تواند به‌صورت الکترونیکی صورت بگیرد، افزود: با دو دستگاه خدمت رسان تفاهم‌نامه برقرارشده است.

جانقربان از اجرای تفاهم‌نامه با کانون سردفتران نیز به‌منظور ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری خبر داد و افزود: یکی از مشکلاتی که در توسعه ارائه خدمات غیرحضوری وجود دارد این است که مردم علاقه دارند که بیایند چانه‌زنی کنند و به در مورد اجرای خدمات غیرحضوری مقاومت دارند.

وی تأکید کرد: متأسفانه اعتماد در محاسبه عوارض نیز وجود ندارد و مردم علاقه‌مند هستند که بیایند پشت گیت و برای کاهش عوارض چانه‌زنی بکنند درصورتی‌که تمام بخش‌های تعیین عوارض به‌صورت شفاف بیان می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم بابیان اینکه این موضوع نیاز به زمان و کار فرهنگی دارد، بیان کرد: وضعیت نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و میزان مراجعه به کمتر از ۱۰ درصد سال‌های گذشته رسیده اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله‌داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز