ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۸۲۲۲
ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد
مدیر جامعة الزهرا از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی جامعة‌الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۴۰0 -1401 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در نشست مطبوعاتی آغاز پذیرش و ثبت‌نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی 1400-1401 که در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا برگزار شد، با اشاره به زمان ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه الزهرا اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام این آزمون از 19 دی تا 22 بهمن ماه تعیین شده که علاقه مندان می‌توانند در مهلت زمان مذکور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 22 هزار نفر طلبه در این مجموعه از 50 ملیت و کشور ایران در بخش حوزوی مشغول تحصیل هستند، گفت: بخش دانشگاهی در قالب دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی فعالیت دارد که بیش از 500 دانشجوی خواهر در بیش از 12 رشته تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

مدیر جامعة الزهرا عنوان کرد: آموزش و پرورش جامعه الزهرا از پیش دبستانی تا دبیرستان و دبیرستان‌های معارف را در برمی‌گیرد که 2 هزار و 500 نفر دانش‌آموز در آن مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه  پذیرش بخش حوزوی رسالت اصلی جامعة الزهرا است، گفت: زمان ثبت‌نام 19 دی تا 22 بهمن در نظر گرفته شده که یادآور دو حادثه مهم و بزرگ انقلاب قیام خونین مردم قم در سال 1356 و22 بهمن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به برگزاری همایش فارغ التحصیلان جامعه الزهرا در شبه قاره هند گفت: اکثر شرکت‌کنندگان این همایش مدیر و یا مؤسس حوزه علمیه بودند و می‌توان بیان کرد افراد مؤثر جامعه شیعیان هند هستند.

وی از تشکیل کانون‌های استانی جامعه الزهرا خبر داد و افزود: با ایجاد این کانون‌ها شکل واحدی به فعالیت‌های پراکنده داده شده تا فعالیت‌های طلاب جامعة الزهرا سازماندهی شود که انجمن‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی در این قالب‌ها فعالیت دارند که خدمات خود را به جامعه عرضه می‌دارند.

مدیر جامعة الزهرا خاطرنشان کرد: سه مجله علمی پژوهشی و 16 نشریه داخلی منتشر می‌شود که نسخه‌های دیجیتال آن در سامانه‌های مختلف و سایت جامعة الزهرا عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین همایش کتاب سال بانوان گفت: این همایش می‌تواند در ارزیابی مجموعه داده‌های بانوان کشور در حوزه علوم انسانی و اسلامی مؤثر باشد و در هدایت آن ایفای نقش داشته باشد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به شرایط آزمون بخش پذیرش حوزوی گفت: آزمون عمومی به صورت مجازی با رعایت همه شرایط اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برگزار می‌شود. اگر شرایط تغییر کند؛ آزمون به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود، گفت: راه‌اندازی دوره تمام وقت در شیفت عصر از جمله امور امسال است که این امر امکان استفاده بهینه از امکانات موجود را فراهم می‌کند.

 مدیر جامعة الزهرا خاطرنشان کرد: جامعة الزهرا آماده راه‌اندازی رشته‌های مختلف است که منتظر تصویب هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز