محرومیت ۵۵۰۰ دانش آموز قمی از دسترسی به شبکه شاد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۸۳۶۷
محرومیت ۵۵۰۰ دانش آموز قمی از دسترسی به شبکه شاد
مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: طبق خوداظهاری صورت گرفته از دانش‌آموزان، حدود پنج هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز این استان به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، غلامرضا رضایی گفت: این تعداد دانش‌آموز به دلیل نداشتن گوشی همراه و یا تبلت، به فضای مجازی دسترسی ندارند و نمی‌توانند از امکانات فضای آموزشی شاد بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: با این وجود، خللی در آموزش این دانش‌آموزان به وجود نیامده و از طریق دریافت درس‌نامه، جزوه‌های آموزشی و کمک‌آموزشی و همچنین تلویزیون به فعالیت‌های آموزشی خود مشغول هستند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری تاکنون با کمک خیران و همکاری کمیته امداد تعداد یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم از فضای آموزشی و تجهیزات کمک‌آموزشی اهدا شده است.

رضایی بیان کرد: هیچ دانش‌آموزی به دلیل کرونا در استان قم از تحصیل باز نمانده است و تمام دانش‌آموزان به روش‌های مختلف مشغول تحصیل هستند.

وی با تاکید بر حمایت از دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت، افزود: از همشهریان می‌خواهیم اگر فرد یا افرادی را می‌شناسند که به دلایل مختلف از جمله عدم دسترسی به امکانات آموزشی از درس جدا افتاده‌اند، به آموزش‌وپرورش اطلاع دهند تا این افراد را مورد حمایت قرار دهیم.

در سال تحصیلی جاری، تعداد دانش‌آموزان استان قم با افزایش هشت درصدی نسبت به سال تحصیلی گذشته به حدود ۲۷۰ هزار نفر در مقاطع مختلف تحصیلی رسیده است؛ ۶۷۰ فضای فیزیکی و پنج هزار و ۸۰۰ کلاس در این استان آماده حضور دانش‌آموزان است و تعداد کدهای فضاهای آموزش‌وپرورش نیز یک هزار و ۳۰۰ واحد می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز