استاندار قم تاکید کرد:

ضرورت هم افزائی و همکاری دستگاهها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۸۷۸۰
ضرورت هم افزائی و همکاری دستگاهها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان
استاندار قم بر ضرورت هم افزائی و همکاری دستگاهها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم طی سخنانی بر همکاری دستگاه های اجرایی استان در راستای خانه دار شدن شهروندان قمی تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به تصویب الحاق 560 هکتار از اراضی پردیسان به محدوده ی شهری  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: این کار بزرگ که در راستای کمک به اقشار ضعیف برای تامین مسکن صورت گرفته است بایستی هرچه زودتر با اهتمام جدی و همکاری مدیران اجرایی شود.

استاندار قم ادامه داد: نظرات موافقین و مخالفین در رابطه با اراضی 560 هکتاری پردیسان، در کارگروه های تخصصی دریافت شده و بر اساس نظر اعضای شورای برنامه ریزی، که مهمترین جایگاه تصمیم  گیری در سطح استان است، این طرح مصوب شده است.

وی افزود:  با هماهنگی دستگاه های استانی شاهد تحقق این مصوبه و انتقال متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از شهرک امیرکبیر به شهرک پردیسان قم خواهیم بود.

در این جلسه دستور نقشه و صدور پروانه و نیز در نظر گرفتن تخفیفات لازم برای تامین مسکن اقدام ملی متقاضیان مرحله نخست در محدوده ی پردیسان به تصویب رسید و دستگاه های خدمات رسان موظف به صدور مجوزهای برق و آب موقت برای اجرای این پروژه ها شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز