مدیر روابط عمومی آبفای قم:

دوازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه در قم برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۸۷۹۲
دوازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه در قم برگزار شد
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم از برگزاری دوازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد کربلایی ابراهیمی با اشاره به اثربخشی این جشنواره ها و رویداد های فرهنگی در بهینه سازی مصرف آب اظهار داشت: با وجود شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها نباید از فرهنگ سازی مصرف بهینه آب غافل شد.

وی آشنا کردن دانش آموزان با اهمیت آب و روش های صحیح مصرف را در نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از آب جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب هر ساله با اجرای برنامه های نمایشی، آموزشی و ترویجی در مدارس در این مسیر گام بر می دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) را نیز در همین راستا دانست و ابراز داشت: این جشنواره با هدف انتقال مفاهیم زندگی ساز آب به دانش آموزان پایه اول ابتدایی که به عنوان نخستین واژه ای که خواندن و نوشتن آن را می آموزند در تمام مدارس ابتدایی استان برگزار می شود.

وی از برگزاری دوازدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه خبر داد و گفت: این جشنواره امسال با هماهنگی های به عمل آمده با معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با توجه به شرایط متاثر از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

کربلایی با بیان اینکه جشنواره امسال با مشارکت فعال مدیران، معلمان، والدین و دانش آموزان در بستر پیام رسان های ایتا و شاد از 25 آذر تا دهم دی ماه برگزار شد، خاطرنشان کرد: حدود 600 اثر در قالب فیلم کوتاه، کلیپ، نقاشی کاردستی، آبخوانی، روزنامه دیواری و... به شرکت آب و فاضلاب ارسال شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد این گونه برنامه های آموزشی و ترویجی منجر به تربیت نسلی صرفه جو شود که هر چه بیشتر قدر آب را بدانند از این نعمت بزرگ الهی به دست استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز