حجت الاسلام رجبی جایگزین مرحوم آیت الله مصباح یزدی شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۷:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۲۰۱۱
حجت الاسلام رجبی جایگزین مرحوم آیت الله مصباح یزدی شد
آیین معرفی مدیر جدید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم با قرائت حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با صدور حکمی ضمن انتصاب اعضای هیات امنای موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی را به عنوان مدیر جدید این موسسه تعیین کردند و این حکم امروز در مراسم قرائت و مدیر جدید معرفی شد.

در این گزارش آمده است: مراسم قرائت حکم انتصاب و معارفه اعضای هیات امنا و مدیریت جدید موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم روز چهارشنبه در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار و حکم رهبر معظم انقلاب توسط حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، معاون امور روحانیت دفتر رهبر معظم انقلاب در آن قرائت شد.

در متن حکم رهبر معظم انقلاب که در این آئین قرائت شد، آمده است: موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) یادگار ارزنده و پر برکت عالم فقیه و مجاهد مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی است. برکات این مؤسسه‌ی مبارک باید بر اساس اهداف ترسیم شده به وسیله‌ی خود آن عالم فقید دنبال شود.

در ادامه این حکم آمده است: بدین منظور لازم است هیأت امنائی متشکل از حجج اسلام آقایان حاج شیخ محمود رجبی، حاج‌ شیخ غلامرضا فیاضی، حاج شیخ محمود محمدی‌عراقی، حاج شیخ علی مصباح یزدی و حاج شیخ مجتبی مصباح یزدی تشکیل گردد و مدیریت آن به تبعیت از تشخیص و تصمیم مرحوم آیت الله مصباح بر عهده‌ حجةالاسلام آقای حاج شیخ محمود رجبی بوده باشد.

مدیر جدید این موسسه آموزشی و پژوهشی، نیز در این همایش با تاکید بر استمرار راه آیت الله مرحوم محمدتقی مصباح یزدی گفت: باید میراث گرانبهایی که آیت الله مصباح یزدی از خودشان بر جای گذاشت را قدر دانسته و با نهایت اخلاص و استمداد از اهل بیت(ع) در پویایی و بالندگی اش کوشش کرده و از آن صیانت و پاسداری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف برای رشد و بالندگی بیشتر این موسسه علمی و آموزشی ادامه داد: مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خار بزرگی در چشم دشمنان اسلام و نظام به شمار می رود که نباید پیشرفت های آن کاهش یابد و همچنان باید مسیر بالندگی خود را هر چه بهتر طی کند.

حجت الاسلام رجبی از شاگردان و ملازمان قدیمی و شاخص آیت الله مصباح یزدی بوده و هم اکنون نیز عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه است. وی پیش از این قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بوده است.

آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رئیس فقید موسسه آموزشی پژوهشی امام (ره) دوازدهم دی ماه سال جاری دعوت حق را لبیک گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز