امروز رخ داد؛

احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی با مشارکت بنیاد برکت

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۵۷۸۱
احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی با مشارکت بنیاد برکت
استاندار قم گفت: عملیات اجرایی 1800 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن «پروژه برکت»، با بیان اینکه مقوله تامین مسکن خصوصا برای اقشار آسیب‌پذیر سیاست راهبردی نظام اسلامی است اظهار کرد: خوشبختانه در استان قم از همان ابتدای امر پیشگام بودیم و توانستیم هم از نظر واگذاری زمین‌هایی که می‌تواند در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار گیرد و هم پیگیری ساخت اقدامات خوبی انجام شد.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی 1800 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: با این طرح 163 هکتار از اراضی به شهر ملحق شد تا بتوانیم مسکن را برای اقشار مختلف ایجاد کنیم.

استاندار قم الحاق اراضی 560 هکتاری پردیسان برای ساخت مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر را مورد توجه قرار داد و افزود: براساس قول مساعدی که وزیر راه و شهرسازی داده است با تصویب این الحاق در شورای عالی معماری و شهرسازی پاسخگوی تقاضاهای بیشمار شهروندان به خصوص ثبت‌نام کنندگان در طرح اقدام ملی در شهرک امیرکبیر خواهیم بود.

وی بیان کرد: در کنار کیفیت، سرعت عمل در اجرای این پروژه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ با همت ستاد اجرایی فرمان امام امیدواریم که به سرعت این پروژه به سرانجام رسیده و شاهد تکمیل پروژه‌ها باشیم.

سرمست خاطرنشان کرد: امروز در سفر رئیس ستاد اجرایی بیش از 3 هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری خواهد شد؛ با اختصاص این اعتبار احیای واحدهای راکد و نیمه‌راکد را هم در دستور کار داریم که 400 میلیارد تومان نیز در این خصوص اختصاص یافته است.

نظر شما