برگزاری دومین مجمع سالیانه به صورت مجازی در قم

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۷:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۱۸۳۶
برگزاری دومین مجمع سالیانه به صورت مجازی در قم
مجمع سالیانه هیات ناشنوایان استان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مجمع سالیانه هیات ناشنوانان با حضور منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ، تیشه گران رئیس این فدراسیون ورزشی کشور و دیگر اعضا به صورت وبینار برگزار‌ شد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مجمع در سخنانی اظهار داشت: شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب های جدی به حوزه ورزش وارد نموده و موجب ضرر و زیان بسیار زیادی به پیکره ورزش استانها شد، اما حمایت های بیشائبه وزارت ورزش و جوانان در دو بعد مادی و معنوی جان تازه‌ای به ورزش استان ها دمید.

منعم خاطر نشان کرد: می بایست از ظرفیت موجود در فضای مجازی برای توسعه و پیشرفت ورزش استان استفاده بهینه به عمل آید و استان قم در این حوزه و بخصوص در دوره شیوع ویروس منحوس کرونا پیشگام بود.

وی عنوان کرد: با همکاری سازمان بهزستی، ۱۰ رشته ورزشی در هیات ناشنوایان استان فعالیت خود را آغاز و در حال پیگیری می باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان به تخصیص منابع مالی در سال گذشته به هیات های ورزشی و انجام اقدامات لازم در مورد رفع مشکلات اجاره بهای امکان ورزشی اشاره نمود و افزود: در سال جاری منابع مالی خوبی برای هیات های ورزشی پیش بینی گردیده است .

منعم در پایان صحبت های خود ضمن آرزوی موفقیت کاروان اعزامی ایران به خصوص فدراسیون ناشنوانان در المیپک پیش رو؛ ادامه داد: استان قم آماده میزبانی در چندین رشته ورزشی در بخش ناشنوایان است .

تیشه گران در این مجمع از حمایت های همه جانبه ی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برای رشد و گسترش ورزش ناشنوایان  تقدیر کرد و گفت:  به لطف نگاه مدیریتی و حمایتی مطلوب شخص مدیر کل ورزش و جوانان قم شاهد دست آوردهای بسیار خوبی در ورزش این استان بوده ایم که نوید بخش دست آوردهای چشمگیر بیشتری در آینده در سطح این استان خواهیم بود.

وی ابراز کرد: ما در هیات ورزش ناشنوایان استان قم هیچ گونه مشکلی برای پیگیری تمرینات و مسابقات ورزش ناشنوایان نداشته ایم که این نیز مرهون همکاری وحمایت بسیار ارزنده شخص مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بوده است.

رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان کشور خاطر نشان کرد: در واقع می توان به این امر اذعان داشت که دکتر رسول منعم از اولین مدیران کل ورزش وجوانان کشور است که حمایت همه جانبه ای از ورزش ناشنوایان داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز