جلوگیری از فاجعه‌ای عظیم در شهرک شکوهیه با رشادت عوامل آتشنشانی

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۳۵۱۷
جلوگیری از فاجعه‌ای عظیم در شهرک شکوهیه با رشادت عوامل آتشنشانی
سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: اگر رشادت عوامل و نیروهای جان‌برکف آتشنشانی نبود، در این حادثه به علت وجود مخازن الکل احتمال وقوع فاجعه‌ای عظیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حمید کریمی با اشاره آخرین وضعیت وقوع آتش‌سوزی مهیب در شهرک شکوهیه، اظهار داشت: متأسفانه شدت آتش به حدی بود که بیش از ۱۵۰ نفر حتی با فراخوان نیروهای شیفت به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین آتشنشانی عملیاتی به محل اعزام شدند، ابراز کرد: متأسفانه در این حادثه سه تن از عوامل آتشنشانی مصدوم شدند که یکی از آنان سر صحنه به‌صورت سرپایی، یکی بعد از انتقال به بیمارستان مرخص و نفر سوم نیز متأسفانه به علت شدت سوختگی در بیمارستان بستری‌شده است.

کریمی ادامه داد: اگر رشادت عوامل و نیروهای جان‌برکف آتشنشانی نبود، در این حادثه به علت وجود مخازن الکل احتمال وقوع فاجعه‌ای عظیم بود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت این حادثه تصریح کرد: هم‌اکنون آتش مهارشده و بعد از لکه‌گیری در حال ایمن‌سازی هستیم و بعد از حضور کارشناسان علت این حادثه مشخص خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر همکاری برخی از دستگاه‌ها در اطفای حریق در این حادثه یادآور شد: تانکرهای شرکت آبفا، خودروی آب‌رسان سپاه و عوامل خدمات شهری شهرداری قم نیز در این حادثه با حضور مستمر همکاری لازم را داشته‌اند.

 

نظر شما