تأثیر احداث شهربازی معارفی در افزایش سرانه‌های فرهنگی و تفریحی قم

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۳۵۲۶
تأثیر احداث شهربازی معارفی در افزایش سرانه‌های فرهنگی و تفریحی قم
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت اجرای پروژه شهربازی معارفی، بر اثیر آن در سرانه فرهنگی و تفریحی قم تأکید کرد و گفت: این شهربازی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوایی زاده در آیین کلنگ زنی شهربازی معارفی، با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه، بر اثیر آن در سرانه فرهنگی و تفریحی قم تأکید و اظهار داشت: شهربازی معارفی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع اجرا می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه کل پروژه با طراحی‌های داخلی به زیربنای هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع می‌رسد، ابراز کرد: این پروژه قرار است در مدت ۸ ماه احداث و در اختیار مردم قرار گیرد.

حلوایی زاده با اشاره به اینکه از شاخص‌های این پروژه، ارتفاع سازه اصلی است، خاطرنشان کرد: این طرح در بخش عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی از تأمین ۹۵ واحد پارکینگ در این شهربازی خبر داد و تصریح کرد: سهم سرمایه‌گذار به‌منظور فضاسازی داخلی و استقرار وسایل بازی ۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده، که درمجموع ۵۵ میلیارد تومان عملیات عمرانی و سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم میزان میلگرد موردنیاز این پروژه را ۴۱۵ تن دانست و ادامه داد: بیش از ۶۲۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی در این پروژه انجام خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز