وحشت اصحاب زر و تزویر از نیکزاد پاکدست

با تخریب دیگران راه به جایی نمی برید

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۵:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۳۷۱۱
با تخریب دیگران راه به جایی نمی برید
اجتماعی صنفی کشور از همه طرفداران و کارگزاران ستادهای تبلیغاتی نامزدها درخواست کرد که بهتر است در در چارچوب تبلیغات برنامه های نامزد خویش اظهار نظر کنند و دست از تخریب عناصر خدمت و اخلاص در عمل بردارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در روزهای گذشته با انتصاب دکتر علی نیکزاد به سمت ریاست ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی تمام نقشه های بدخواهان جبهه انقلاب اسلامی برهم ریخت و با خبرسازی عناصر شاغل در اتاق های فکر خاص ؛ خط تخریب دکتر نیکزاد آغاز شد.

خاطرنشان می شود دکتر علی نیکزاد در زمره مدیران عالی خوشنام و پاکدستی است که کوچکترین سوء سابقه اداری نداشته است .

احمد محمود نژاد از فعالان اجتماعی صنفی کشور درباره ی شیطنت های رسانه ای علیه دکتر نیکزاد در کسوت خادمی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی اظهار داشت: اصحاب زر و زور و تزویر که با عدالت دستگاه قضایی آمال و آرزوهای شان به باد رفته است به شدت از عملکردهای فراجناحی و خردمندانه آیت الله رئیسی در به کارگیری نخبگان اجتماعی سیاسی کشور مبغوض هستند و چاره ای جز تخریب و سیاه نمایی ندارند.

وی افزود: چگونه می شود دشمنان قسم خورده و شناسنامه دار شخصیتی همچون آیت الله رئیسی به یکباره آن قدر دلسوز می شوند که نگران پایگاه مردمی و میزان رای ایشان پس از انتصاب مدیر لایق و موفقی چون دکتر علی نیکزاد شده و دلواپسی می کنند !!

محمود نژاد در پایان از همه طرفداران و کارگزاران ستادهای تبلیغاتی نامزدها درخواست کرد که بهتر است در در چارچوب تبلیغات برنامه های نامزد خویش اظهار نظر کنند و دست از تخریب عناصر خدمت و اخلاص در عمل بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز