استعفای کاندیدای مطرح از انتخابات فوتبال قم / عالمی: اگر خودم را لایق نمی‌دانستم نمی‌آمدم

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۵۵۳۰
استعفای کاندیدای مطرح از انتخابات فوتبال قم / عالمی: اگر خودم را لایق نمی‌دانستم نمی‌آمدم
کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان قم گفت: در خودم این لیاقت را دیدم که بتوانم به جامعه فوتبال خدمت کنم ولی در همین مدت کوتاه وقتی کج فکری‌ها را دیدم تصمیم به انصراف گرفتم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در شرایطی که بین روزهای 21 تا 29 اردیبهشت ماه مدت زمان در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان قم بود و بعد از آن هیات سه نفره بررسی صلاحیت کاندیداها معرفی شد، اما پیش از اعلام نظر این هیات سه نفره، یکی از کاندیداها از شرکت در انتخابات کناره‌گیری کرد.

حمید عالمی که هم اکنون مسوولیت ریاست هیات مدیره شرکت‌های صنعتی شهرک شکوهیه قم را بر عهده دارد و ظاهرا به دعوت و اصرار موسفیدان و پیشکسوتان فوتبال قم وارد عرصه رقابت انتخابات هیات فوتبال استان قم قم شده بود خیلی زود از حضور در این انتخابات انصراف داد.

وی در جمع خبرنگاران راجع علت انصراف خود را فضای مسموم حاکم بر فوتبال قم عنوان کرد و گفت: من در خودم این لیاقت را دیدم که بتوانم به جامعه فوتبال خدمت کنم ولی در همین مدت کوتاه وقتی کج فکری‌ها و بی‌ادبی‌ها را دیدم تصمیم به انصراف گرفتم و از پیشکسوتان عزیز که به من تکلیف کرده بودند تقاضا کردم حقیر را معذور بدارند و این عزیزان هم وقتی شرایط را دیدند و شنیدند، پذیرفتند و مخالفتی با انصراف من نکردند.

عالمی افزود: من به سه دلیل وارد این عرصه رقابتی شدم، اول عشق به استان، دوم نگرانی بابت جامعه جوانان قم و سوم تاکید پیشکسوتان و دعوتی که این عزیزان و بزرگواران از من به عمل آوردند، به همین خاطر به انتخابات ورود پیدا کردم و امید داشتم که از ظرفیت خودم و دوستانم برای ارتباط صنعت، دانشگاه و ورزش گام اساسی بردارم.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داشتم که تنها راه نجات و برون رفت از فوتبال همین نگاه مثلثی است ولی وقتی فضای حاکم بر فوتبال قم را سنگین دیدم، حس کردم اینجا جای من نیست و گویا در فوتبال هستند کسانی که لایق‌تر از من و قوی‌تر از من باشند قطعاً آنها بیشتر از من می‌فهمند و بهتر از من تشخیص می‌دهند و حضور بنده را بی‌تأثیر می‌دیدند.

کاندیدای مستعفی ریاست هیات فوتبال قم ابراز کرد: با این حال من تکلیف خودم را انجام دادم و در انتخابات هیات فوتبال ثبت‌نام کردم ولی دیدم دیگران فریاد می‌زنند ما از تو سرتر هستیم، ما به تو نیاز نداریم، ما می‌توانیم و از تو با توان‌تر هستیم، من در این فوتبال نه به دنبال  به دست آوردن جایگاه اجتماعی بودم و نه به دنبال پول و نه عقده ریاست داشتم، دوستانم و پیشکسوتان عزیز به من تکلیف کردند و آمدم.

وی در پایان اظهار کرد: امروز خوشحال هستم که به تکلیف خودم عمل کردم، من واقعا در خودم می‌دیدم که بتوانم به کمک دوستانم و به کمک تیمم به فوتبال قم کمک کنم و این تیم می‌توانست ظرفیت خوبی برای رشد و توسعه فوتبال قم باشد، طبیعتاً وقتی این تیم شرایط حاکم بر فوتبال قم را دیدند دچار یاس و بی‌انگیزگی شدند.

در مدت زمان ثبت‌نام کاندیداهای هیات فوتبال استان قم نفراتی همچون قدرت‌الله باقری، محسن رمضان‌بیگی، سعید گائینی، سعید برقعی، حمید عالمی، اکبر روح‌پرور، علی هاشمی، اسماعیل زند و مهدی رضایی‌نژاد کاندیدای ریاست این هیات ورزشی شده‌اند و به جز زند و عالمی که از کاندیداتوری کناره‌گیری کرده‌اند، سایر نفرات در مرحله تایید صلاحیت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز