تربیت عمارهای انقلاب در دوره طرح ولایت

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۱:۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۸۶۰۴۱
تربیت عمارهای انقلاب در دوره طرح ولایت
ثبت‌نام ۶۰۰ دانشجو در بیست و ششمین دوره طرح ولایت صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن پیروزمنش معاون رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره طرح ولایت گفت: دوره طرح ولایت به مدت ۴۰ روز در استان خراسان رضوی برای دانشجویان کل کشور برگزار خواهد شد. در این دوره همراه با آموزش مبانی اندیشه اسلامی؛ کتاب‌های خداشناسی، انسان‌شناسی، معرفت‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست و برنامه‌های فرهنگی همچون تشرف به حرم امام رضا (علیه السلام) خواهیم داشت.

وی افزود: در این دوره دانشجویان به صورت حضوری آموزش خواهند دید و تمامی دانشجویان علاقمند برای شرکت در دوره ابتدا بایستی سه آزمون هوش، گام دوم و دروس درس استاد را بصورت تستی انجام دهند. پس از انجام مصاحبه حضوری و شرکت در جلسات توجیهی، نفرات قطعی برای اعزام مشخص خواهند شد. اولین اعزام این دوره در سال جاری ۱۵ تیرماه خواهد بود.

معاون رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم این دوره را زمینه‌ساز نیروی تراز انقلاب دانست و تصریح کرد: اهداف این دوره آشنایی و تسلط دانشجویان با مبانی اندیشه‌های اسلامی در یک چهار چوب منظم فکری است که به رشد و ارتقا فکری دانشجویان و بسترسازی جهت حل تخصصی مسائل کلان کشور در راستای اعتلای نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی شرکت‌کنندگان خواهیم پرداخت.

ادامه داد: آشنایی دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصومین (سلام الله علیها) در بعد اخلاقی و تربیتی و آشنایی دانشجویان با مباحث فرهنگی و سیاسی روز از اهدافی است که دنبال خواهیم کرد. داشتن سلامت جسمانی و روانی و حسن شهرت، اخلاق و امانت‌داری هم یکی از شرایط عمومی شرکت در این دوره است.

حسن پیروزمنش نحوه برگزاری این دوره را به سه صورت حضوری اعلام کرد و تصریح بخشید: انجام مصاحبه به دو روش حضوری و مجازی خواهد بود که مصاحبه حضوری برای داوطلبینی است که در مرکز استان زندگی می‌کنند و همچنین شهرستان‌های که امکان انجام مصاحبه حضوری را دارند و مصاحبه مجازی برای داوطلبانی که امکان حضور در مرکز استان را ندارند انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز